Майже половину контенту онлайн-медіа становлять новини про війну та політику. Дослідження ІМІ
У січні 25% повідомлень у загальнонаціональних онлайн-медіа стосувалося війни. Переважно це була інформація про обстріли українських міст і зведення з лінії бойового зіткнення.
Такими є результати моніторингу, проведеного Інститутом масової інформації в 10 популярних онлайн-медіа України в період із 13 до 17 січня 2025 року включно.
На новини політичного спрямування, згідно з дослідженням, було орієнтовано 21% матеріалів. Значна частина цих матеріалів стосувалася політичних процесів у США у зв'язку з рішеннями новопризначеного президента Трампа.
![](/upload/media/2025/02/10/67aa110a895bd-temy-v-ukrayinskyh-onlajn-media.png)
Теми в українських онлайн-медіа в січні 2025 року
Третю позицію за кількістю новин посіла тема економіки, на яку припало 10,5% матеріалів. У межах цієї теми медіа писали про курс національної валюти, здорожчання певних харчових продуктів та про наслідки ударів по енергетичній системі України.
Ще 9% матеріалів в онлайн-медіа стосувалися соціальних питань, включно з темами медицини та освіти.
“На розважальний контент і на кримінал у січні припало по 7,5% матеріалів у національних онлайн-медіа. До розважального контенту були зараховані поради, рецепти, астрологічні прогнози та інше”, – йдеться в дослідженні.
Аналітикиня ІМІ Олена Голуб зазначає, що українські онлайн-медіа значною мірою зосереджуються на темах економіки, політики та війни, що відбиває нагальні потреби суспільства в умовах воєнного часу.
*До моніторингової вибірки потрапили 10 популярних онлайн-медіа України: “Українська правда”, “Кореспондент”, “24 канал”, “Цензор”, РБК-Україна, Obozrevatel, NV, ТСН, “Фокус”, УНІАН. Аналізувалися по 100 новин з кожного ресурсу, взяті в період із 13 до 17 січня 2025 року включно.
Help us be even more cool!