ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Майже половину контенту онлайн-медіа становлять новини про війну та політику. Дослідження ІМІ

10.02.2025, 17:40

У січні 25% повідомлень у загальнонаціональних онлайн-медіа стосувалося війни. Переважно це була інформація про обстріли українських міст і зведення з лінії бойового зіткнення.

Такими є результати моніторингу, проведеного Інститутом масової інформації в 10 популярних онлайн-медіа України в період із 13 до 17 січня 2025 року включно.

На новини політичного спрямування, згідно з дослідженням, було орієнтовано 21% матеріалів. Значна частина цих матеріалів стосувалася політичних процесів у США у зв'язку з рішеннями новопризначеного президента Трампа. 

Теми в українських онлайн-медіа в січні 2025 року

Третю позицію за кількістю новин посіла тема економіки, на яку припало 10,5% матеріалів. У межах цієї теми медіа писали про курс національної валюти, здорожчання певних харчових продуктів та про наслідки ударів по енергетичній системі України.

Ще 9% матеріалів в онлайн-медіа стосувалися соціальних питань, включно з темами медицини та освіти.

“На розважальний контент і на кримінал у січні припало по 7,5% матеріалів у національних онлайн-медіа. До розважального контенту були зараховані поради, рецепти, астрологічні прогнози та інше”, – йдеться в дослідженні.

Аналітикиня ІМІ Олена Голуб зазначає, що українські онлайн-медіа значною мірою зосереджуються на темах економіки, політики та війни, що відбиває нагальні потреби суспільства в умовах воєнного часу.

*До моніторингової вибірки потрапили 10 популярних онлайн-медіа України: “Українська правда”, “Кореспондент”, “24 канал”, “Цензор”, РБК-Україна, Obozrevatel, NV, ТСН, “Фокус”, УНІАН. Аналізувалися по 100 новин з кожного ресурсу, взяті в період із 13 до 17 січня 2025 року включно.

Liked the article?
Help us be even more cool!