ГАРЯЧА ЛІНІЯ---------------
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

---------------

Подай скаргу

Литва заборонила розповсюдження 32 телепрограм, власником яких є "Газпромбанк"

21.04.2022, 14:37
Фото – InfoResist/24 канал
Фото – InfoResist/24 канал

Комісія з питань радіо і телебачення Литви (LRTK) ухвалила рішення про припинення на території країни безкоштовного приймання 32 телевізійних програм, підконтрольних російській компанії “Газпром-Медіа”. 

Таке рішення комісія ухвалила 20 квітня, повідомляє Національна рада з питань телебачення і радіомовлення.

Зокрема, припинено розповсюдження таких телевізійних програм: Avto Plius, Boks TV, HDL, Indiyskoye Kino, Kinokomediya, Kinomiks, Kinoseriya, Kukhnya TV, KVN TV, Kto yest  kto, La Minor TV, KHL TV channel, M-1 Global, Muzhskoye kino, Nashe novoe kino, Nostalgiya, NTV Mir, NTV Pravo, NTV Serial, NTV Stilj, Piatnica, Piatnica International, Rodnoye Kino, Russkaya Noch, TB-3, THT, THT Comedy, THT International, THT Music, ZEE TV, Zhivi!, Malysh-TV.

Причина для санкцій – директива Управління з контролю за іноземними активами (OFAC) США, яка вводить обмежувальні фінансові заходи щодо “Газпромбанку”.

Так, OFAC 24 лютого 2022 року ухвалило директиву про введення обмежувальних фінансових заходів щодо “Газпромбанку”, відкритого акціонерного товариства російської федерації. Ця компанія володіє холдинговою компанією “Газпром-Медіа” (ВАТ “Газпром-Медіа”) у рф, яка контролює 32 телевізійні програми. Вони до цього часу ретранслювалися або розповсюджувалися в інтернеті на території Литови.

Оскільки ВАТ “Газпромбанк” входить до переліку організацій, які підпадають під санкції OFAC, провайдери телевізійних послуг або інтернет-розповсюджувачі, що працюють у Литві, наражаються на пряму або опосередковану небезпеку порушення санкцій OFAC. Порушення можуть фіксуватися під час укладання угод, здійснення платежів та інших операцій, пов’язаних з розповсюдженням телевізійних програм. Крім того, LRTK вважає, що ретрансляція або розповсюдження в інтернеті телепрограм, власники яких підпадають під санкції OFAC, не відповідає інтересам національної безпеки Литовської Республіки.

Як повідомляв ІМІ, 2 березня ЄС терміново зупинив мовлення російських державних ЗМІ Sputnik і RT / Russia Today на території Євросоюзу.

18 березня британський медіарегулятор Ofcom відкликав ліцензію на мовлення в російського пропагандистського каналу RT.

25 лютого Литовська комісія з радіо та телебачення заборонила через розпалювання війни та пропаганду ретрансляцію в країні шести телеканалів російською мовою – "Білорусь 24", "НТВ Мир", "РТР Планета", "Росія 24", "Перший балтійський канал", "TVCI". 

У Литві з кінця квітня припинять трансляцію 25 російських телеканалів.

Liked the article?
Help us be even more cool!