ГАРЯЧА ЛІНІЯ050 447 70 63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Подай скаргу

LIGA.net створила посібник з монетизації медіа

23.11.2021, 12:13
Ілюстрація: LIGA.net
Ілюстрація: LIGA.net

LIGA.net виклала у відкритий доступ практичний посібник, у якому поділилася своїм досвідом створення системи співфінансування медіа читачами. Завантажити його можна тут.

Редактори підсумували свій 20-місячний досвід краудфандингу, побудови системи регулярних внесків та  роботи зі спільнотою. За цей час LIGA.net підтримали майже 6000 людей, понад 1000 робить це на регулярній основі. Зараз більш ніж чверть зарплатного фонду редакції покривається читацькими внесками.  

У посібнику зібрано основні досягнення та помилки, а також корисний досвід національних та локальних українських ЗМІ. 

“Базуючись на досвіді команди LIGA.net, ми створили перший україномовний практичний посібник "Як заохотити читачів платити за якісний контент?". Для демократії корисно, коли є багато незалежних та фінансово спроможних медіа, а оскільки такої інформації є багато англійською мовою і вона безкоштовна, ми вирішили, що наш посібник має бути у відкритому доступі, щоб більше журналістів могли ним скористатися у своїй роботі", – коментує авторка посібника Марія Крючок.

На початку пандемії, в березні 2020-го, LIGA.net скоригувала свою бізнес-модель. Команда запустила фандрейзингову кампанію, щоб співфінансувати роботу редакції грошима читачів: рекламні бюджети знижувались і постало питання звільнень. 

Кампанія виявилась успішною, тож за наступні півтора року редакція LIGA.net створила і протестувала різні моделі залучення читацьких грошей та рекламних кампаній, змінила ролі в команді та зробила багато експериментів.

У червні 2020 LIGA.net провела декілька тренінгів для регіональних журналістів, щоб поділитися досвідом. 

Liked the article?
Help us be even more cool!