ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Liga.net планує зробити свій контент платним

11.01.2022, 17:30
Фото – Ліга
Фото – Ліга

Портал Liga.net у першій половині 2022 року запровадить платну підписку на свої матеріали. Про це в інтерв’ю “Детектору медіа” повідомив співвласник та СEO групи компаній “Ліга” Дмитро Бондаренко.

“Ми однозначно впроваджуватимемо в нашу бізнес-модель підписку. Я не вірю в успішні бізнес-моделі, збудовані на ній в Україні. Я вірю в те, що в нашій країні медіа може бути успішним, маючи певний мікс джерел доходів та центрів прибутку. Але вважаю, що якщо компанія перебуває в бізнесі якісної журналістики, то передплатна модель має бути. Потрібно відчувати, наскільки люди насправді хочуть платити за те, що робить медіа”, – сказав Бондаренко.

На його думку, на успіх пейволу суттєво впливають такі фактори, як готовність людей платити за те, що вони звикли отримувати безкоштовно, а також психологія журналістів, “які схильні звикати до того, що, якщо вони написали класний матеріал, його прочитають 100 тисяч разів, і вони відчують себе зірками”.

“А з пейволом його прочитають дві з половиною тисячі людей. Яка кількість журналістів не захочуть працювати в такому форматі?” – сказав він.

Ще одним фактором є технічна готовність медіа до запуску пейволу, адже “кожна людина має кілька девайсів і звичку по-різному споживати контент”.

Бондаренко вважає, що пейвол для медіа в принті та для діджитал-медіа – різні речі.

“Для медіа, які є в принті, пейвол – зовсім інше завдання, бо вони вже мають підписну модель. Їхнє завдання – до існуючої моделі пристебнути онлайн-частину. Коли ж йдеться про діджитал-медіа, пейвол – суттєва зміна всіх процесів усередині компанії. І це дуже відповідальне бізнес-рішення, бо якщо впровадити ці зміни й не отримати бажаного комерційного результату, то зруйнується успішне старе і не вийде успішного нового”, – розповів він.

Бондаренко додав, що редакція має навчитися спілкуватися з читачами: “Тому що мало того, що треба змусити людину підписатися, треба ще постійно підтримувати цінність для цієї людини”.

Портал Liga.net працює на медіаринку з 2000 року, входить до медіахолдингу Ligamedia. Головним редактором онлайн-видання до грудня 2021 року був Борис Давиденко. З 1 грудня 2021 року редакцію Liga.net очолила співзасновниця та колишня керівниця ГО “Громадське телебачення” Юлія Банкова.

У липні 2020 року Liga.net запустила платний сервіс доступу до контенту без реклами, а в грудні 2020 року новий сервіс для передплатників – добірку кращих історій світових ЗМІ за тиждень в українському перекладі.

Liked the article?
Help us be even more cool!