ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

"Київстар" збільшить автономність мережі до 10 годин до середини 2025 року

Мережа оператора мобільного зв'язку "Київстар", яка наразі може працювати чотири години в умовах відключення електроенергії (е/е), збільшить рівень стійкості до 10 годин роботи без живлення до середини 2025 року.

Про це повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на CEO "Київстару" Олександра Комарова.

"У другому кварталі в теорії буде близько до 10 годин. Це в теорії. На практиці більша частина сайтів триматиметься від шести до восьми годин, навіть під час блекаутів. І зараз вже вся мережа тримається більше чотирьох годин", – розповів Комаров на організованій Європейською бізнес-асоціацією дискусії Global Outlook: Enduring Change у середу в Києві.

За словами Комарова, у другому кварталі "Київстар" планує завершити масштабну програму із заміни джерел безперебійного живлення (ДБЖ) на мережі фіксованого інтернету. Планується заміна близько 90 тисяч приладів.

Комаров повідомив, що "Київстар" уже побудував 1,5 тисячі базових станцій (БС) для сталої роботи в спектрі 2100 МГц. Проте продовжить інвестувати в телеком-інфраструктуру. Для роботи в смузі компанія має побудувати 2,3 тисячі БС.

"За два роки ми інвестували більше $400 млн в рамках програми інвестицій $1 млрд. Ми хочемо прискоритись у 2025 році, але це все важче і важче робити. Наприклад, у 2023 році ми побудували 1 тис. сайтів, і це було набагато легше, ніж у 2024 році", – розповів CEO "Київстару".

За його словами, на заваді прискоренню реалізації планів стоїть інфляція, зростання цін на метал, дефіцит робочих ресурсів, проблеми з переміщенням територією України, які виникають у чоловіків призовного віку.

Водночас Комаров зазначив, що процеси, які вимагають взаємодії з державою, пришвидшились. 

"У нас, наприклад, вся система дозволів на будівництво, на підключення – вона прискорилась у рази в порівнянні з довоєнним періодом", – сказав Комаров.

Він зазначив, що не бачить такого покращення в роботі з Антимонопольним комітетом, з яким відбувається діалог щодо гармонізації вимог до сталості мереж.

"Усі розуміють, що їх потрібно поміняти. З іншого боку, нас вже перевіряють на виконання критеріїв, які потрібно змінити. Тобто це такий класичний сюжет з книжок Кафки, коли ми потроху паплюжимо здоровий глузд, і в нас вистачає на це ресурсу. І це дратує суттєво, розумієте? Тобто в ті часи, коли не вистачає ресурсу на дуже базові потреби, це проблема", – сказав Комаров.

Станом на вересень 2024 року "Київстар" обслуговував близько 23,3 млн абонентів мобільного зв'язку та понад 1,1 млн абонентів "Домашнього Інтернету" в Україні. Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, зокрема 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ тощо. 

Як повідомляв ІМІ, у вересні 2024 року в оператора мобільного зв'язку "Київстар" заявили, що забезпечення автономності базових станцій протягом 10 годин на вимогу Держспецзв'язку не видається реалістичним. Водночас тоді анонсували збільшення часу автономної роботи до шести годин на 30% мережі в другому кварталі 2025 року.

Liked the article?
Help us be even more cool!