Кропивницькі журналісти, які об'єдналися, випустили перший медіапродукт – програму "На часі"
Кропивницьке медіаоб'єднання "Медіаколо" презентувало аудиторії свій перший спільний продукт – аналітичну програму "На часі". Перший випуск присвячено ефективності роботи комунальних підприємств та перспективам створення при комунальних підприємствах наглядових рад. Про це журналісти повідомили на фейсбук-сторінці проєкту.
Співзасновник "Медіакола", редактор видання "Пульс" Андрій Клочек розповів, що планували першими презентувати аудиторії інші програми, однак через об’єктивні обставини вирішили зосередитися саме на цьому продукті.
"Текстові версії програми сьогодні-завтра вийдуть на двох сайтах: "Пульс" і "Без купюр", а також у наступному номері "Нової газети", – пояснив Клочек. – Наступного тижня плануємо презентувати аудиторії ще один проєкт – передачу "Так, та не так".
Нагадаємо, наприкінці вересня три кропивницькі видання оголосили про створення спільного проєкту "Медіаколо". Тоді журналісти пообіцяли, що створені в межах об’єднання продукти адаптуватимуться під специфіку видань та виходитимуть у різному форматі – друкованому, онлайн і відео.
Help us be even more cool!