Три кропивницькі видання оголосили про створення спільного проєкту "Медіаколо"
Кропивницькі онлайн-видання “Без купюр” і “Пульс”, а також друкований обласний тижневик “Нова газета” працюватимуть у межах спільного проєкту “Медіаколо”.
Про це на своїй Facebook-сторінці повідомила редакторка “Без купюр” Наталія Кривошей.
“Назва “Медіаколо” якнайкраще відображає нашу концепцію. Вона і про журналістську спільноту і про медіа коло / поруч із вами. У п'ятницю (22 вересня. – Ред.) презентували наше об'єднання і два журналістські проєкти громадському активу, з яким у нас спільні погляди і цінності. Бо родзинкою цих проєктів є залученість громадськості. Рада, що присутнім відгукнулися наші пропозиції, що тут же генерувалися нові ідеї і формати співпраці. Дуже круто, коли є однодумці. Переконана, що разом зможемо більше і що невдовзі зможемо презентувати нашу спільну роботу, важливу для суспільства, ширшому загалу”, – написала Кривошей.
Детальніше про заходи, які реалізовуватимуть у межах діяльності “Медіакола”, медійники обіцяють повідомити згодом.
Редактор видання “Пульс” Андрій Клочек у коментарі регіональному представникові ІМІ роз’яснив, що йдеться не про об'єднання в одну юридичну особу, а про консолідацію технічних і людських ресурсів трьох редакцій для роботи над суспільно важливими проєктами, які було б складно реалізувати поодинці. Зокрема, планують запустити цикл журналістських розслідувань та попрацювати в жанрі журналістики рішень.
“Плануємо працювати над матеріалами разом, але в кожному виданні матеріали виходитимуть у різному форматі – друкованому, онлайн і відео. Вони також будуть адаптовані під аудиторію того чи іншого видання. На нашу думку, така співпраця дозволить витрачати менше часу на пошук інформації, аналітику і підготовку матеріалів і водночас донести інформацію до ширшої аудиторії. Крім того, ми заручилися підтримкою деяких громадських організацій і активістів, з якими в нас спільні погляди й цінності. Багато з них можуть виступати експертами з тих чи інших питань, консультувати з вузьких тем, а також пропонувати власні теми й надавати інформацію”, – резюмував медійник.
Help us be even more cool!