Кропивницьке онлайн-медіа “Точка доступу” в межах розвитку власного проєкту “Закохані в Кропивницький” запустило випуск мерчу. Про це представникові Інституту масової інформації в Кіровоградській області Павлу Лісниченку повідомила головна редакторка медіа Ольга Зима.
За словами медійниці, редакція давно працює над розширенням кола читачів та створенням стійкого ком’юніті видання.
“Нам хотілося зробити для своєї спільноти щось матеріальне. Те, що можна взяти із собою, подарувати, одягнути або розкласти вдома з дітьми. Що можна повезти до інших міст і країн. Тож у першій лінійці мерчу ми розробили худі, екоторбинки та пазли з архітектурними символами Кропивницького. Це, зокрема, Театр корифеїв, будинок Барського, будинок-палац Самуїла Вайсенберга, лікарня Гольденберга та інші”, – розповідає редакторка.

Фото: Точка доступу
Усі малюнки, використані для друку на мерчі, є унікальними та ексклюзивними, створеними спеціально для цього проєкту дизайнеркою Дар’єю Федоренко.
Наразі придбати мерч “Точки доступу” можна на офіційній сторінці видання в соцмережі “Інстаграм”. Вторговані з продажу кошти будуть спрямовані на підтримку роботи редакції.
Нагадаємо, припинення американського фінансування через грантові програми й проєкти вплинуло на фінансовий стан українських медіа.
Опитування ІМІ (станом на травень 2025 року) показало, що більшість українських редакцій, які отримували грантову підтримку від США, не мали сталих джерел фінансування. Попри це медійний сектор демонстрував живучість і гнучкість, шукаючи нові джерела доходів та скорочуючи витрати.

Фото: Точка доступу
Як повідомляв ІМІ, раніше “Точка доступу” запустила медійний екскурсійний маршрут вулицями міста. Перша екскурсія відбулася 25 жовтня.