Кропивницька "Гречка" запустила щорічне опитування читацької аудиторії
Кропивницьке онлайн-медіа “Гречка” запустило щорічне опитування читацької аудиторії. Інформацію про це та анкету-опитувальник медійники розмістили на фейсбук-сторінці видання, повідомляє представник ІМІ в Кіровоградській області.
Як розповіла представникові ІМІ редакторка видання Анастасія Дзюбак, зібрана інформація допоможе команді оновити “портрет читача” та більше приділяти уваги тим темам, що цікавлять саме їхню аудиторію.
“Ми щороку проводимо опитування читачів, щоб зрозуміти їхні потреби краще і працювати ефективніше для нашої аудиторії по змозі. Зокрема, у тогорічній анкеті нас просили маркувати рекламу так, щоб це було видно в стрічці новин, і нещодавно ми це зробили. Цього року анкета трохи детальніша, а також є можливість лишити свої контакти для глибшого інтерв'ю. Вважаємо, це буде максимально корисно для нас”, – розповіла Дзюбак.
Як повідомляв ІМІ, раніше “Гречка” запровадила на своєму сайті можливість задонатити автору, стаття якого сподобалася читачам. Також медіа випустило цикл подкастів з фінансової грамотності.
Help us be even more cool!