Кожен восьмий матеріал про любов мав ознаки джинси – дослідження ІМІ

12,5% матеріалів, що стосувалися кохання, мають ознаки замовлення. Такими є результати дослідження ІМІ, яке було проведене 1–9 лютого в 10 популярних українських онлайн-медіа.
До моніторингу потрапили матеріали з порадами щодо подарунків на День святого Валентина. Журналісти готували “гід по подарунках” з посиланнями на популярні інтернет-магазини або клікабельний текст з унікальним лінком (це для того, щоб рекламодавець знав скільки покупців прийшло саме з цього медіа), унікальні промокоди для читачів певного медіа.
Найбільше таких матеріалів було на сайтах “Новое время”, “Обозреватель” та 24 каналу. Матеріали в цих медіа мали комерційний характер та просували товари відомих інтернет-магазинів з технікою, відомих автодилерів, бренди одягу та вино.
Детальніше про дослідження можна прочитати за посиланням.