ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Кожен восьмий матеріал про любов мав ознаки джинси – дослідження ІМІ

15.02.2021, 15:47
Фото – jeanjullien.com
Фото – jeanjullien.com

12,5% матеріалів, що стосувалися кохання, мають ознаки замовлення. Такими є результати дослідження ІМІ, яке було проведене 1–9 лютого в 10 популярних українських онлайн-медіа.

До моніторингу потрапили матеріали з порадами щодо подарунків на День святого Валентина. Журналісти готували “гід по подарунках” з посиланнями на популярні інтернет-магазини або клікабельний текст з унікальним лінком (це для того, щоб рекламодавець знав скільки покупців прийшло саме з цього медіа), унікальні промокоди для читачів певного медіа.

Найбільше таких матеріалів було на сайтах “Новое время”, “Обозреватель” та 24 каналу. Матеріали в цих медіа мали комерційний характер та просували товари відомих інтернет-магазинів з технікою, відомих автодилерів, бренди одягу та вино. 

Детальніше про дослідження можна прочитати за посиланням.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!