Кошти, передбачені на висвітлення діяльності, Тернопільська ОВА використала на соціальну рекламу
Тернопільська обласна військова адміністрація використала 59,8 тис. грн із затверджених на 2023 рік 80 тис. грн на висвітлення своєї діяльності. Проте ці кошти були використані на соціальну рекламу.
Про це регіональній представниці ІМІ повідомила начальниця управління інформаційної політики та комунікацій з громадськістю Тернопільської ОВА Ганна Василенко.
За її словами, ці кошти не пішли на висвітлення діяльності обласної державної адміністрації, посадових осіб обласної державної адміністрації, голови обласної державної адміністрації.
“Натомість кошти в сумі 59,8 тисячі гривень у межах програми використано на соціальну рекламу, а саме друк сітілайтів, білбордів, євробуклетів, брошур, єврофлаєрів, плакатів для проведення інформаційних кампаній, присвячених Збройним Силам України, Гвардії наступу, популяризації служби в ЗСУ, першій річниці визволення північно-східних областей України “Міста Героїв”, Всеукраїнській програмі ментального здоров’я “Ти як?”, мобілізаційним заходам під час повномасштабної війни з російською федерацією “Прийшов час повертати своє”, “Оновлюй дані в ТЦК СП”, – пояснила Василенко.
Нагадаємо, міська рада Чернігова планує виділити понад 3 млн грн на висвітлення власної діяльності.
Help us be even more cool!