Європейська рада із захисту даних вирішила поширити запроваджену Норвегією заборону на таргетовану рекламу у Facebook й Instagram, що належать компанії Meta, на всі країни ЄС і Європейську економічну зону, повідомляє Укрінформ із посиланням на Reuters.

Це означає, що регулятор даних в Ірландії, де розташована європейська штаб-квартира Meta, має накласти протягом двох тижнів постійну заборону на використання компанією такої реклами.

Починаючи із 7 серпня в Норвегії на Meta вже наклали кілька штрафів в 1 мільйон крон (90 тисяч доларів) за порушення конфіденційності користувачів шляхом використання їхніх даних, таких як місце перебування або пошук в інтернеті, для реклами.

За словами керівника міжнародного відділу норвезького регулятора даних Datatilsynet Тобіаса Джудіна, тепер Meta загрожує набагато більший штраф.

“Оскільки тепер ідеться про постійну заборону, недотримання її на рівні ЄС / ЄЕЗ саме по собі буде порушенням GDPR (правил ЄС щодо захисту персональних даних. – Ред.), за яке можуть бути застосовані санкції в розмірі до 4% світового обігу (компанії)”, – сказав Джудін.

Datatilsynet у вересні заявив, що передав штраф до європейського регулятора, оскільки той діяв лише на території Норвегії.

Норвегія не є членом ЄС, але є частиною єдиного європейського ринку.

Як повідомляв ІМІ, компанія Meta пропонує користувачам у Європі доступ до Facebook та Instagram без реклами за передплату, повідомляє Укрінформ із посиланням на Bloomberg.

Починаючи з листопада користувачі зможуть оформити підписку в соціальних мережах за 9,99 євро ($10,57) на місяць для вебверсії або за 12,99 євро на місяць для пристроїв iOS та Android, повідомила компанія. 

Послуги передплати будуть запропоновані всім жителям Європейського Союзу, Ісландії, Ліхтенштейну, Норвегії та Швейцарії.