ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Інтернет-видання, які заблокували в Росії, заявили про своє закриття

05.08.2021, 12:42
Фото - Geektimes
Фото - Geektimes

Сайти “Відкриті медіа” та “МБХ-медіа, які заблокували в Росії, оголосили про припинення роботи.

Так, про закриття “МБХ-медіа” повідомила у Facebook його головна редакторка Вероніка Куцило, повідомляє Українська правда.

“Держава – точніше, ті люди, які вважають себе зараз державою, – зробили все для того, щоб в Росії з кожним днем ​​залишалося все менше вільних ЗМІ, все менше незалежних від влади медіа. І просто менше свободи. Я не готова ставити під загрозу свободу і життя інших людей. Михайло Ходорковський – теж. Проєкт "МБХ медіа" закривається”, - написала вона.

За її словами,  4 серпня сайт "МБХ медіа" був заблокований. Це була вже четверта чи п'ята блокування за 3,5 року роботи.

Куцило зазначила, що на цей раз ризики дуже великі – не тільки для журналістів ресурсу, а й для будь-яких людей, яким сподобався їхній контент і які вирішили поділитися ним з іншими.

За словами головредки, “держава, що перетворилося в дракона страшнішого за шварцівського, може зжувати будь-якого з них”.

Куцило подякувала всім, хто працював з ними всі ці роки, хто читав і дивився.

Нещодавно "МБХ медіа" опублікувало розслідування про те, що поруч з резиденцією президента РФ Володимира Путіна під Москвою знайшли секретне будівництво на сотні мільйонів доларів.

Проєкт “Відкриті медіа” опублікував телеграм-каналі заяву про припинення роботи з 5 серпня, повідомляє Укрінформ.

У ній говориться, що напередодні російське державне інформагентство опублікувало інформацію про те, що Роскомнагляд (РКН) заблокував сайт проєкту на вимогу Генпрокуратури РФ, яка вважає видання пов'язаними з організаціями, визнаними небажаними на території Росії.

“У нас досі немає підтвердження цієї інформації від РКН і Генпрокуратури, але ми все одно разом з інвестором прийняли рішення зупинити роботу, бо ризики для співробітників проєкту занадто великі”, - заявляє видання.

При цьому редакція наголошує, що ніколи не співпрацювала зі структурами, оголошеними “небажаними”, і працювали на кошти п'ятирічного гранту, виданого Михайлом Ходорковським через компанію Open press. Ні у кого з журналістів проєкту не було відносин з іншими компаніями Ходорковського, йдеться в заяві. “На жаль, владі не потрібні медіа-проєкти з критичним поглядом на те, що відбувається в країні, чим більше критики - тим коротше життя проєкту. Але ми хоча б спробували”, - резюмують журналісти.

Крім того, про закриття проєкту “Правозащита Открытки”, сайт якого напередодні також піддався блокуванню, повідомила на телеграм-каналі юристка Анастасія Буракова. “Поки коротко: “Правозащита Открытки” припинила свою роботу”, - написала вона.

Як повідомляв ІМІ, 4 серпня у Росії зник доступ ще до двох незалежних від влади сайтів – “Відкриті медіа” та “МБХ-медіа”.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!