ІМІ дослідив найбільші потреби в більш ніж 250 українських редакціях
Українські регіональні редакції, включно з релокованими та редакціями з прифронтових регіонів, повідомили Інституту масової інформації про нагальні потреби під час війни. Цей перелік охоплює потреби в технічному забезпеченні, нестачу професійного навчання, потребу у фінансовій підтримці, у залученні додаткових співробітників, також у приміщенні для редакції, фізичної безпеки та потребу в покращенні психічного здоров'я.
За даними опитування*, яке ІМІ провів у 20 регіонах, найбільше українські редакції потребують (39%) технічного обладнання для забезпечення роботи редакцій. До цього переліку ввійшли генератори, павербанки, екофлоу та обладнання для професійного знімання, фільмування чи аудіозапису.
Дані дослідження свідчать про те, що:
- Понад чверть редакцій (26%) повідомили про те, що мають потребу в підвищенні професійних знань через додаткові навчальні програми.
- Кожна п'ята потреба (20%) стосувалася фінансової підтримки. Здебільшого ці кошти потрібні для заробітної плати працівникам.
- 8% опитаних редакцій заявили про проблему з кадрами та потребу залучення нових працівників у команду.
- 4% загальної кількості потреб стосувались оренди приміщення редакцій.
- Лише 2% висловлених редакціями потреб стосувалися безпеки – індивідуальних аптечок, бронежилетів та касок.
- Менш ніж 1% потреб стосувалися покращення психічного здоров'я. Так, деякі редакції говорили про те, що команда виснажилася та потребує ретриту, відпочинку чи консультацій у спеціалістів.
Потреби регіональних редакцій. Інфографіка ІМІ
З детальним описом за регіонами можна ознайомитися за посиланням.
*Дослідження проводилося методом кількісного адресного онлайн-опитування за простою неімовірнісною вибіркою серед потенційних респондентів – головних редакторів медіа. Усього було опитано 254 редакції у 20 областях України (Донецька, Кіровоградська, Черкаська, Полтавська, Харківська, Чернігівська, Хмельницька, Херсонська, Луганська, Волинська, Житомирська, Сумська, Тернопільська, Чернівецька, Запорізька, Миколаївська, Дніпропетровська, Рівненська, Вінницька Одеська). Дослідження проводилося протягом 2023 року.
Інститут масової інформації (ІМІ) – медійна громадська організація, яка працює з 1996 року. ІМІ відстоює права журналістів, аналізує медіасферу та висвітлює пов’язані з медіа події, протидіє пропаганді та дезінформації, забезпечує медіа засобами захисту для відряджень до зони бойових дій під час російсько-української війни починаючи з 2014 року.
ІМІ робить єдиний в Україні моніторинг свободи слова та список якісних і відповідальних онлайн-медіа, документує медійні злочини Росії у війні проти України. ІМІ має представників у 20 регіонах України та мережу хабів “Медіабаза” для безперебійної підтримки журналістів. Серед партнерів ІМІ – “Репортери без кордонів” та Freedom House, організація входить до мережі Міжнародної організації із захисту свободи слова (IFEX).
Help us be even more cool!