Імена власників ЗМІ цікавлять 30% українців
Частка українців, яких під час вибору засобів масової інформації цікавлять імена їхніх власників, становить 30%, що на 6% менше ніж у 2018 році. Про це свідчать результати соціологічного опитування USAID-Internews "Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів медіа у 2019 році", повідомляє Укрінформ.
"Ми поцікавилися в українців, як вони ставляться до власників ЗМІ, тобто чи знають, кому належать українські медіа, яким вони надають перевагу. Ми не можемо сказати, що отримали дуже гарні результати. Думаю, з плином часу ці показники лише погіршуються. Раніше близько 40% українців (36%, згідно з оприлюдненими даними опитування USAID-Internews. – Ред.) вважали ім'я власника ЗМІ важливою інформацією, то цього року ця цифра знизилася до 30%. І цей показник непоганий стосовно рівня медіаграмотності серед населення", – зазначила директорка Internews в Україні Джилліан МакКормак.
Водночас дослідження засвідчує, що лише 16% респондентів обізнані щодо власників загальнонаціональних телеканалів, а водночас 43% не володіють такою інформацією.
Дослідження проводила компанія InMind на замовлення міжнародної неприбуткової організації Internews, що реалізує "Медійну програму в Україні" за фінансової підтримки Агенції США з міжнародного розвитку (USAID). Основна мета дослідження – вивчити звички українців, які стосуються споживання медіа, а також їхню довіру до медіа, оцінити рівень медіаграмотності та обізнаність населення щодо впровадження реформ в Україні. Протягом червня-липня 2019 року представники InMind опитали 4056 респондентів із 12 областей. Похибка вибірки не перевищує 2,5%.
Help us be even more cool!