Харківська міськрада витратить 2,2 млн грн на піар у медіа
Харківська міська рада витратить 2 млн 248 тисяч 582 гривні на просування інформаційних матеріалів про свою діяльність. Про це повідомляє Суспільне з посиланням на платформу Prozorro.
Так, на просування публікацій міськради про роз'яснення прав та обов'язків мешканців у їхніх відносинах з органами місцевого самоврядування витратять 735 тисяч гривень. Виконуватиме замовлення інформаційна агенція "Статус кво".
Розповсюджуватиме та просуватиме матеріали про культурне життя міста підприємець Андрій Войніцький за 685 тисяч гривень.
Розміщувати публікації про житлово-комунальну сферу Харкова буде Медіагрупа “Об'єктив” за 828 тис. 582 гривні.
Всього міськрада замовила просування 591 матеріалу – кожне ЗМІ має розповсюдити по 197 публікацій до 15 грудня 2023 року.
Нагадаємо, 2 січня Харківська міська рада оголошувала вісім тендерів на піар своєї діяльності в ЗМІ. Всього планували витратити на розміщення матеріалів 7 млн гривень. Проте торги скасували через "неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель".
21 лютого Харківська міська рада оголосила тендер на платформі Prozorro, щоб замовити просування своїх інформаційних матеріалів на радіостанціях за 2,4 млн гривень.
Як повідомляв ІМІ, Дніпровська міська рада 1–2 січня 2023 року за результатами торгів уклала шість угод про висвітлення своєї діяльності, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через медіа на загальну суму 35,33 млн грн.
Help us be even more cool!