Громадське радіо запустило кампанію на Спільнокошті для продовження програми #DriveTimeKyiv
Громадське радіо запустило кампанію на Спільнокошті, щоб продовжити випуск програми #DriveTimeKyiv.
Про це повідомляється на сайті Громадського радіо.
Мовлення на 99,4 FM у Києві та на Київщині радіо розпочало у квітні, тоді команда вирішила робити програму спеціально для столиці.
“Історія боротьби Громадського радіо за київську частоту довша за роботу багатьох нинішніх працівниць та працівників радіо. Ще перше Громадське радіо із Сашком Кривенком на чолі у 2002–2003 роках намагалось отримати цю частоту. Відновлене Громадське радіо теж боролося за FM-хвилю в столиці з 2016 року. І от у 2020 році це нарешті сталося. Але, попри відсутність частоти, більшість нашої аудиторії онлайн залишалася київською. Тобто вже тоді нам довіряли кияни”, – розповіла Тетяна Трощинська.
Щотижня в Києві Громадське радіо слухає понад 113 тисяч людей, щодоби – понад 41 тисячу. А лояльні слухачки та слухачі залишаються на хвилях Громадського радіо, не перемикаючи більш ніж півтори години.
З кінця жовтня Громадське радіо почало випускати “ДрайвТаймКиїв” (#DriveTimeKyiv). Кияни залюбки слухають цю програму в будні о 17-й, але власних коштів надовго редакції не вистачить. Тому редакція просить про підтримку.
Help us be even more cool!