ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Google запроваджує нові обмеження для політичної реклами

21.11.2019, 10:33
Фото – techtoday.in.ua
Фото – techtoday.in.ua

Компанія Google запроваджує додаткові правила розміщення політичної реклами, що істотно ускладнює її таргетування. Про це йдеться в заяві компанії, опублікованій 20 листопада, повідомляє Громадське.

Нові правила забороняють кандидатам націлюватися на вузькі категорії вебкористувачів залежно від їхньої політичної належності. Зокрема, орієнтувати політичну рекламу можна буде лише за трьома ознаками – вік, стать і місце перебування користувачів.

У Google також заявили, що заборонять “робити явно неправдиві заяви, які можуть значно підірвати участь чи довіру до виборчого або демократичного процесу”, зокрема такі, що намагаються ввести людей в оману щодо голосування.

Нові правила протягом тижня почнуть діяти у Великій Британії, де в грудні відбудуться дострокові парламентські вибори. До кінця року їх буде також запроваджено для Євросоюзу, а із січня 2020 року – для інших країн.

Як повідомляв ІМІ, Facebook повідомив, що посилює боротьбу з авторизації для рекламодавців, щоб запобігти втручанню в президентські вибори 2020 року в США. 

Facebook заніс Україну до списку країн, де політична реклама ретельно перевірятиметься.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!