Google запроваджує нові обмеження для політичної реклами
Компанія Google запроваджує додаткові правила розміщення політичної реклами, що істотно ускладнює її таргетування. Про це йдеться в заяві компанії, опублікованій 20 листопада, повідомляє Громадське.
Нові правила забороняють кандидатам націлюватися на вузькі категорії вебкористувачів залежно від їхньої політичної належності. Зокрема, орієнтувати політичну рекламу можна буде лише за трьома ознаками – вік, стать і місце перебування користувачів.
У Google також заявили, що заборонять “робити явно неправдиві заяви, які можуть значно підірвати участь чи довіру до виборчого або демократичного процесу”, зокрема такі, що намагаються ввести людей в оману щодо голосування.
Нові правила протягом тижня почнуть діяти у Великій Британії, де в грудні відбудуться дострокові парламентські вибори. До кінця року їх буде також запроваджено для Євросоюзу, а із січня 2020 року – для інших країн.
Як повідомляв ІМІ, Facebook повідомив, що посилює боротьбу з авторизації для рекламодавців, щоб запобігти втручанню в президентські вибори 2020 року в США.
Facebook заніс Україну до списку країн, де політична реклама ретельно перевірятиметься.
Help us be even more cool!