ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Facebook посилить правила щодо реклами, щоб протистояти втручанню у вибори США

29.08.2019, 16:44

Адміністрація соціальної мережі Facebook посилює боротьбу з авторизації для рекламодавців, щоб запобігти втручанню в президентські вибори 2020 року в США. 

Про це повідомляється в офіційному акаунті соцмережі, інформує УНН.

“Люди повинні знати, хто намагається вплинути на їхні рішення, а ті, хто розміщує рекламу, не мають приховувати, хто за неї платить, – йдеться в заяві. – Сьогодні ми оголошуємо про додаткові заходи, яких буде вжито, щоб захистити виборчий процес і підготуватися до виборів у США у 2020 році”.

Із середини вересня організаціям, які публікують рекламу, що містить інформацію про політику, вибори та інші суспільно важливі теми, потрібно буде надати додаткові дані, щоб отримати право розміщувати оголошення в соцмережі. Організаціям, пов’язаним будь-яким чином з урядом США, буде потрібно вказати ідентифікаційний номер платника податків, сайт, зареєстрований на американському державному інтернет-домені або реєстраційний номер у Федеральній виборчій комісії. Після цього заявник отримає спеціальний знак “i”, який означає, що компанія задовольняє вимоги соцмережі, і зможе розміщувати рекламу. Для більш дрібних організацій також збережеться можливість публікувати оголошення, для цього їм потрібно буде надати службі підтримки телефонний номер, адресу корпоративної електронної пошти і сайт компанії.

Заходи з авторизації не стосуватимуться рекламодавців, що не зачіпають теми політики, законодавства і виборів. Тим, хто пропагує, наприклад, захист довкілля, не потрібно буде надавати додаткової інформації.

Як повідомляв ІМІ, соціальна мережа Facebook занесла Україну до списку країн, де політична реклама буде ретельно перевірятися.

Liked the article?
Help us be even more cool!