Facebook посилить правила щодо реклами, щоб протистояти втручанню у вибори США
Адміністрація соціальної мережі Facebook посилює боротьбу з авторизації для рекламодавців, щоб запобігти втручанню в президентські вибори 2020 року в США.
Про це повідомляється в офіційному акаунті соцмережі, інформує УНН.
“Люди повинні знати, хто намагається вплинути на їхні рішення, а ті, хто розміщує рекламу, не мають приховувати, хто за неї платить, – йдеться в заяві. – Сьогодні ми оголошуємо про додаткові заходи, яких буде вжито, щоб захистити виборчий процес і підготуватися до виборів у США у 2020 році”.
Із середини вересня організаціям, які публікують рекламу, що містить інформацію про політику, вибори та інші суспільно важливі теми, потрібно буде надати додаткові дані, щоб отримати право розміщувати оголошення в соцмережі. Організаціям, пов’язаним будь-яким чином з урядом США, буде потрібно вказати ідентифікаційний номер платника податків, сайт, зареєстрований на американському державному інтернет-домені або реєстраційний номер у Федеральній виборчій комісії. Після цього заявник отримає спеціальний знак “i”, який означає, що компанія задовольняє вимоги соцмережі, і зможе розміщувати рекламу. Для більш дрібних організацій також збережеться можливість публікувати оголошення, для цього їм потрібно буде надати службі підтримки телефонний номер, адресу корпоративної електронної пошти і сайт компанії.
Заходи з авторизації не стосуватимуться рекламодавців, що не зачіпають теми політики, законодавства і виборів. Тим, хто пропагує, наприклад, захист довкілля, не потрібно буде надавати додаткової інформації.
Як повідомляв ІМІ, соціальна мережа Facebook занесла Україну до списку країн, де політична реклама буде ретельно перевірятися.