ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Google показуватиме ім’я рекламодавця, який заплатив за рекламу

03.08.2020, 13:09
Фото - cursoductor.com.br
Фото - cursoductor.com.br

Компанія Google удосконалила функцію “Чому я бачу це оголошення” - віднині користувачі сервісів компанії зможуть бачити ім’я рекламодавця. Про це повідомляється в офіційному блозі технічного гіганта, повідомляє MediaSapiens.

Щоб дізнатись ім’я рекламодавця, користувач повинен нажати на іконку “Чому я бачу це оголошення”. Разом з інформацією про таргетинг, Google буде показувати ім’я того, хто оплатив оголошення.

Спершу ця функція буде доступна для оголошень, які купили через Google Ads та Display & Video 360. Протягом 2021 року компанія запустить її також і на інших рекламних майданчиках.

“Наша компанія взяла курс на підвищення прозорості. Зараз дуже багато гравців, які залучені до створення реклами. Наші користувачі мають знати імена рекламодавців”, - сказав віцепрезидент Google з реклами Майк Шульман.

В рамках нового курсу Google запустила розширення для Chrome Ads Transparency Spotlight. Він теж показує ім'я рекламодавця, який заплатив за рекламу.

Нагадаємо, в антимонопольному підкомітеті юридичного комітету Палати представників Конгресу США розпочалися слухання за участі керівників Apple, Facebook, Google та Amazon. Їх підозрюють у монополізації ринку.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!