Дочірня компанія Google Jigsaw (організація, що відповідає за онлайн-безпеку) розпочинає кампанію протидії дезінформації про українських біженців у Польщі, Словаччині та Чехії. Про це повідомляє Еспресо з посиланням на Reuters.

Уже з наступного тижня Google Jigsaw розпочинає цю кампанію на основі досліджень психологів із двох британських університетів.

Інформаційну кампанію проводитимуть у Польщі, Словаччині та Чехії в партнерстві з місцевими неурядовими організаціями, фахівцями з перевірки фактів, науковцями та експертами з дезінформації. Кампанія спрямована на підвищення стійкості до маніпулятивних та негативних наративів проти біженців. 

Психологи з університетів Кембриджа та Брістоля разом з Google Jigsaw створили 90-секундні ролики, покликані “щепити” людей від шкідливого контенту в соціальних мережах.

Ролики показуватимуться в рекламних слотах на YouTube Google, а також на інших платформах, таких як Twitter, Tiktok і Meta, Facebook. Вони повинні допомогти людям визначити емоційну маніпуляцію в новинах.

“Якщо ви скажете людям, що є правдою, а що брехнею, багато людей заперечуватимуть… але ви можете передбачити методи, які будуть використані для поширення дезінформації, як у випадку з війною в Україні”, – пояснив провідний автор звіту про дослідження Джон Розенбек. 

Для дослідження провели сім експериментів, зокрема з групою американців (18+), які дивляться політичні новини на YouTube. 

“Ми розглядаємо це як пілотний проєкт, тому немає підстав, щоб цей підхід не можна було застосувати в інших країнах”, – заявила керівниця відділу досліджень Jigsaw Бет Голдберг.