Головний редактор онлайн-медіа “Телеграф” Ярослав Жарєнов після п’яти  років роботи пішов з обійманої посади. Про це він повідомив 12 вересня на своїй фейсбук-сторінці. 

“Інколи, щоб зберегти любов, треба вчасно піти. Сьогодні мій останній день в чудовій команді “Телеграфу”. За 5 років ми пройшли величезний шлях зростання та масштабування. Ми стали помітними і сучасними! І у цей день мені не сумно, я щиро пишаюсь тим, що ми всі зробили разом”, – написав журналіст.

Він додав, що “йти далі – моє особисте рішення”.

Новим головним редактором “Телеграфу” став журналіст Микита Підгора.

У коментарі “Детектору медіа” Ярослав Жарєнов сказав, що припинення співпраці було його власним рішенням: “Воно не було простим, але наразі хочу переосмислити отриманий досвід і нові скіли. Медійний бізнес постійно трансформується. Можливо, час спробувати себе в новій ролі”.

За його словами, 2020 року він домовився з власником Вадимом Осадчим про довгострокову співпрацю, і “так і вийшло”. Жарєнов висловив вдячність Осадчому за підтримку його починань та редакційних проєктів. 

Також він поділився, що для нього важливими напрямами були інтервʼю, розслідування та проєкт “Бізнес Телеграф”, у якому команда розповідала про сучасний бізнес в умовах війни.

“Загалом за 5 років видання суттєво виросло – не лише кількісно в плані штату, а й якісно – в плані впізнаваності, впливовості і т.д. Окремо для нас важливо було бути голосом нашої країни у світі, саме тому і я, і мої колеги беруть участь у міжнародних форумах і конференціях, де є змога донести до партнерів необхідні тези. Наш міжнародний оглядач Ольга Кирилова, наприклад, поїхала на пів року до Брюсселя і дуже корисно там працює”, – додав журналіст.

Микита Підгора повідомив у коментарі виданню додав, що не планує радикальних змін “ані в колективі, ані в контентному меню”, проте днями видання посилиться декількома сильними медійниками. Він планує зберегти збудовану Жарєновим “сильну медійну систему”, додаючи нові інтелектуальні простори та сенси. 

“Зосередитися на досягненні балансу між полюванням на трафік та розширенням лояльної аудиторії – завдання з зірочкою для нашої команди”, – сказав Підгора.