Глобальний технічний збій призупинив роботу авіаперевізників, банків, бірж
Низка авіакомпаній і банків у всьому світі, від США до Азії, а також Лондонська фондова біржа, 19 липня повідомили про серію технічних збоїв, що порушила їхню роботу. Також про перебої в роботі своїх онлайн-сервісів повідомила корпорація Microsoft, пише Bloomberg.
Cеред постраждалих компаній, зокрема, McDonald's, United Airlines Holdings і LSE Group. Проблеми збіглися зі збоями в роботі Microsoft, але їхня причина невідома.
За повідомленнями низки медіа, принаймні частина проблем пов'язана з антивірусним програмним забезпеченням, розробленим компанією Crowdstrike Holdings. Так, австралійська компанія AGL Energy повідомила в соцмережі X, що зіткнулась із систематичними проблемами через збій у роботі Crowdstrike.
У Microsoft заявляють, що досліджують ситуацію. У Crowdstrike наразі не відреагували на звернення по коментар.
Перші збої виникли в США пізно ввечері 18 липня – повідомлялося, що причиною були проблеми із сервісами Microsoft, зокрема Azure і 365. Тоді денверська авіакомпанія Frontier Airlines призупинила польоти на понад дві години. Авіакомпанія скасувала загальнонаціональну паузу у вильотах і почала відновлення рейсів о 23:00 за нью-йоркським часом.
LSE Group, що управляє Лондонською фондовою біржею, заявила, що зіткнулася з глобальним технічним збоєм, який заважає публікації новин. В Азії про проблеми з комп’ютерними сервісами, зокрема Microsoft 365, почали повідомляти користувачі в Японії в другій половині дня.
Авіакомпаніям в аеропортах Мумбаї, Наріта (Японія) й Гонконгу довелося реєструвати пасажирів вручну.
Останні збої сталися одразу після того, як у Microsoft заявили, що проблеми в роботі хмарних сервісів Azure розв’язано. Раніше на сторінках компанії повідомлялося, що Azure та Microsoft 365 зазнали кількагодинних перебоїв.
Як повідомляв ІМІ, 19 липня українські компанії “Нова пошта”, Sense Bank та Vodafone повідомили про проблеми в роботі.
Марія Ігнатьєва, Валентина Троян
Help us be even more cool!