ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Facebook реагує на скаргу щодо контенту, якщо вона навіть була одна – Катерина Крук

17.02.2020, 14:12
Фото - Оксана Тисовська/povaha.org.ua
Фото - Оксана Тисовська/povaha.org.ua

Facebook реагує на скаргу щодо контенту, якщо вона була навіть одна. Про це в інтерв’ю “Повазі” розповіла керівниця з публічної політики щодо України у Facebook Катерина Крук.

Зокрема, Крук пояснила, чи є різниця, якщо подала скаргу одна людина і багато – на один і той самий контент.

“Я дякую за це запитання, бо це один із найпопулярніших міфів. Ні, не можна, так би мовити, “заскаржити” людину, коли починаються ось ці акції “Давайте підемо й усі разом поскаржимося на користувача”. Система так не працює. Вона спрацьовує на скаргу, навіть якщо вона буде одна. Ми застосовуємо автоматизацію для визначення дуплікованих скарг, тому, якщо 1000 людей поскаржаться на контент, його не будуть переглядати 1000 працівників з нашого боку. Ми завжди перевіряємо не за кількістю скарг, а за тим, чи порушено правила спільноти”, – зазначила Катерина Крук.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!