ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Facebook повідомив, що завчасно вилучає близько 95% контенту з мовою ненависті

20.11.2020, 13:02

З липня до вересня 2020 року на 10 тисяч переглядів контенту, який опублікували користувачі в соціальній мережі Facebook, припадало 10–11 повідомлень, що містять риторику ненависті. Компанія завчасно вилучає близько 95% цього контенту.

Такими є результати щоквартального звіту про дотримання стандартів спільноти Facebook, який уперше містить частину щодо поширеності мови ворожнечі, повідомляє Zmina

У звіті пояснюють, що спеціально вимірюють, скільки шкідливого контенту можна побачити у фейсбуці та інстаграмі, адже кількість переглядів контенту розподіляється нерівномірно.

“Одна публікація може стати вірусною, і її побачить багато людей за дуже короткий проміжок часу, тоді як інша може “висіти” протягом тривалого часу, але її побачать одиниці”, – повідомляє компанія. 

Зокрема, щоб виявити в згаданих соціальних мережах мову ненависті, спеціалісти використовують комбінацію скарг користувачів та власні технології. Отриманий контент переглядають рецензенти з різних країн. Для того ж щоб визначити пріоритетність публікацій для перевірки, задіюють штучний інтелект.  

Так, за три місяці компанія вжила заходів щодо 22,1 мільйона публікацій з риторикою ненависті у фейсбуці та 6,5 мільйона в інстаграмі. 

“Удосконалення технологій ШІ дозволило нам з часом знаходити та видаляти більше мови ворожнечі, перш ніж користувачі повідомлять про неї в скарзі. Сьогодні ми завчасно виявляємо та вилучаємо близько 95% такого контенту”, – зазначають у звіті. 

Як повідомляв ІМІ, 12 жовтня Facebook повідомив, що видалятиме “будь-який контент” про заперечення Голокосту і перекручені факти про нього.

Liked the article?
Help us be even more cool!