Facebook повідомив, що завчасно вилучає близько 95% контенту з мовою ненависті
З липня до вересня 2020 року на 10 тисяч переглядів контенту, який опублікували користувачі в соціальній мережі Facebook, припадало 10–11 повідомлень, що містять риторику ненависті. Компанія завчасно вилучає близько 95% цього контенту.
Такими є результати щоквартального звіту про дотримання стандартів спільноти Facebook, який уперше містить частину щодо поширеності мови ворожнечі, повідомляє Zmina.
У звіті пояснюють, що спеціально вимірюють, скільки шкідливого контенту можна побачити у фейсбуці та інстаграмі, адже кількість переглядів контенту розподіляється нерівномірно.
“Одна публікація може стати вірусною, і її побачить багато людей за дуже короткий проміжок часу, тоді як інша може “висіти” протягом тривалого часу, але її побачать одиниці”, – повідомляє компанія.
Зокрема, щоб виявити в згаданих соціальних мережах мову ненависті, спеціалісти використовують комбінацію скарг користувачів та власні технології. Отриманий контент переглядають рецензенти з різних країн. Для того ж щоб визначити пріоритетність публікацій для перевірки, задіюють штучний інтелект.
Так, за три місяці компанія вжила заходів щодо 22,1 мільйона публікацій з риторикою ненависті у фейсбуці та 6,5 мільйона в інстаграмі.
“Удосконалення технологій ШІ дозволило нам з часом знаходити та видаляти більше мови ворожнечі, перш ніж користувачі повідомлять про неї в скарзі. Сьогодні ми завчасно виявляємо та вилучаємо близько 95% такого контенту”, – зазначають у звіті.
Як повідомляв ІМІ, 12 жовтня Facebook повідомив, що видалятиме “будь-який контент” про заперечення Голокосту і перекручені факти про нього.
Help us be even more cool!