ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Експертка ІМІ: Пропаганда впливає на молодь через соцмережі

03.03.2025, 16:34

Соціальні мережі є головним джерелом дезінформації та маніпулятивної інформації, і наявна там російська пропаганда впливає на молодь, що є особливо небезпечним в умовах війни. 

Про це сказала аналітикиня Інституту масової інформації Олена Голуб 26 лютого під час майстеркласу для молоді з медіаграмотності “Мароліп”. 

Під час тренінгу експертка розповіла про важливість медіаграмотності та інформаційної гігієни в умовах війни. Олена Голуб використала ігрову форму із завданнями з аудиторією, щоб донести важливість критичного мислення в аналізі медіаконтенту.

Олена Голуб під час тренінгу з медіаграмотності для молоді, 26 лютого, Київ. Фото – Київський молодіжний центр

Також медіаекспертка розглянула основні джерела інформації та оцінила їхній рівень надійності. Олена ознайомила учасників зі списками якісних медіа (Білим списком та Мапою якісних медіа) в аспекті використання їх як способу верифікації інформації.

Крім того, під час тренінгу експертка ознайомила аудиторію зі способами маніпуляції громадською думкою та головними методами пропаганди, такими як спосіб чорної пропаганди “Гнилий оселедець” та “40 на 60”.

 
Тренінг з медіаграмотності для молоді, 26 лютого, Київ. Фото – Київський молодіжний центр

Аналітикиня ІМІ закликала молодь розвивати критичне мислення.

“Розвивати критичне мислення та навички інформаційної грамотності серед молоді важливо, оскільки наразі молодь більшість інформації отримує із соціальних мереж, що становить потенційні ризики. Передусім через те, що якраз соціальні мережі є головним джерелом дезінформації та маніпулятивної інформації. І, перебуваючи в інформаційному полі соцмереж, молодь може підпадати під вплив ворожої та проворожої пропаганди, що особливо небезпечно в умовах війни. Оскільки, крім кінетичних методів війни, Росія особливо активно використовує інформаційну війну, зокрема, щоб впливати й на українське суспільство”, – вважає Олена Голуб.

Тренінг з медіаграмотності для молоді, 26 лютого, Київ. Фото – Київський молодіжний центр

Майстерклас відбувся в Києві в Українсько-данському молодіжному домі. Тренінг був проведений Київським молодіжним центром за підтримки Інституту масової інформації та “Детектора медіа”.

Захід організував Київський молодіжний центр за підтримки Департаменту молоді та спорту міста Києва й Українсько-данського молодіжного дому.

 
 
 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Допис, поширений Київський молодіжний центр | КМЦ (@kyiv.youthcenter)

Liked the article?
Help us be even more cool!