Дослідження ІМІ: у влади немає єдиної інформаційної політики для формування позитивного іміджу мобілізації
Висвітлення мобілізації в українських медіа свідчить про відсутність єдиної інформаційної політики з боку влади, яка б допомогла сформувати позитивний імідж мобілізації та забезпечила узгодженість і координацію.
Про це йдеться в новому моніторинговому дослідженні Інституту масової інформації “Як українські медіа маневрують між негативом і нейтральністю у висвітленні мобілізації”.
Державні органи не приділяють уваги позитивній комунікації щодо мобілізації. Атмосфера тиску на тих, хто ухиляється, є, але позитивна мотивація до вступу до Сил оборони трапляється зрідка, йдеться в дослідженні ІМІ.
“Владі наразі не вдалося переконати українців в існуванні справедливої мобілізації. Кількість повідомлень про корупцію в системі щодалі більше запевняє суспільство у зворотному. Навіть у тих випадках, коли посадовці намагаються нівелювати резонанс корупційних скандалів критикою на адресу хабарників та обіцянками викорінити ганебне явище, результату вони досягають зрідка. Найчастіше контекст таких заяв залишається негативним”, – йдеться в дослідженні.
Читайте дослідження повністю за посиланням.
Інститут масової інформації (ІМІ) – медійна громадська організація, яка працює з 1996 року. ІМІ відстоює права журналістів, аналізує медіасферу та висвітлює пов’язані з медіа події, протидіє пропаганді та дезінформації, забезпечує медіа засобами захисту для відряджень до зони бойових дій під час російсько-української війни починаючи з 2014 року.
ІМІ робить єдиний в Україні моніторинг свободи слова та список якісних і відповідальних онлайн-медіа, документує медійні злочини Росії у війні проти України. ІМІ має представників у 20 регіонах України та мережу хабів “Медіабаза” для безперебійної підтримки журналістів. Серед партнерів ІМІ – “Репортери без кордонів” та Freedom House, організація входить до мережі Міжнародної організації із захисту свободи слова (IFEX).
Help us be even more cool!