Один з найбільших новинних видавців CNN тимчасово знімає свій контент з Apple News, повідомляє Semafor.
Цими вихідними медіа видалило свої матеріали з Apple News, скасувавши угоду, за якою телеканал CNN надавав контент для популярного новинного застосунку. Водночас перемовини між компаніями щодо нової угоди, в результаті якої контент CNN може повернутися на платформу, тривають.
У CNN відмовилися від коментарів, а в Apple не відповіли на звернення по коментар.
Оскільки соцмережі останніми роками менше показують користувачам посилання на новинні тексти, Apple News і його платна версія Apple News+ стають дедалі важливішими інструментами дистрибуції й монетизації для медіавидавців. Apple News щомісяця дає багатьом редакціям мільйони переглядів, а участь в Apple News+ – сервісі, де підписники можуть отримати доступ до платного контенту сотень видань за приблизно $10 на місяць, – приносить видавцям мільйони доларів на рік.
Медіа на кшталт People Inc. і Condé Nast активно співпрацюють з Apple News і вважають застосунок важливим джерелом охоплення й прибутку. People навіть створює окремі види контенту спеціально для аудиторії Apple News.
Водночас інші видавці побоюються надто покладатися на трафік і доходи, які забезпечує ця платформа. Їх непокоїть ризик втратити прямий контакт із власною аудиторією. Як приклад вони наводять покоління цифрових медіастартапів, які стали надто залежними від Facebook як дистриб’ютора, а тоді зникли, коли соцмережа відмовилася підтримувати новини.
Жорсткіша позиція CNN у перемовинах з Apple свідчить про прагнення компанії до активнішої цифрової монетизації й обережнішого ставлення до поширення контенту на онлайн-платформах. На початку місяця CNN запустив нову платну підписку й почав розміщувати дедалі більше своїх матеріалів за paywall.