ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Богдан повідомив, через що подав до суду на журналістів

23.08.2019, 16:03
Фото – із сайта 24tv.ua

Керівник Офісу Президента України Андрій Богдан через суд хоче домогтися, щоб журналісти програми "Схеми" і НСТУ спростували недостовірну інформацію, зокрема про те, що у 2018 – на початку 2019 року він перетинав білоруську повітряну ділянку кордону 11 разів, а починаючи з 2014 року нібито шість разів перетинав російський кордон, і в аеропорту "Внуково" зафіксовано його три злети та три вильоти. Про це він повідомив у коментарі, наданому пресслужбою Офісу Президента у відповідь на запит агентства "Інтерфакс-Україна".

"Перед зверненням до суду я двічі намагався врегулювати спір мирним шляхом за допомогою письмових вимог у позасудовому порядку, вказавши журналістам на хибність їхніх тверджень", – зазначив Богдан.

За його словами, другу досудову письмову вимогу про спростування недостовірної інформації навіть було підкріплено копією офіційної відповіді Головного центру обробки спеціальної інформації Державної прикордонної служби України 12 квітня 2019 року.

Згідно з цим документом, у період з 12.04.2014 по 12.04.2019 Андрій Богдан перетнув кордон України в напрямку Російської Федерації та Республіки Білорусь лише двічі – у травні 2014 року (один раз на виїзд 15.05.2014 і один раз на в'їзд 16.05.2014).

"Незважаючи на наявність офіційної відповіді Державної прикордонної служби України, письмові вимоги про спростування інформації було залишено без задоволення", – зазначив Богдан.

У коментарі зазначається, що НСТУ у своїй відповіді повідомила, що не  є відповідальною за зміст передачі "Схеми: корупція в деталях", розміщеної в ефірі телеканалу "UA: Перший", фактично переклавши таку відповідальність на U.S. Agenсy for Global Media, до складу якого входить "Радіо Свобода", що є виробником цієї програми.

"На таку відповідь слід зауважити, що ПАТ "НСТУ", навіть якщо і не є виробником програми, залишається її розповсюджувачем, а отже, за відсутності належних доказів достовірності інформації, відповідно до вимог чинного законодавства України, зобов'язується її спростувати", – зазначив керівник Офісу Президента.

Зі свого боку київське бюро "Радіо Свобода" у відповідь на вимогу повідомило про наявність у журналістів документального підтвердження поширеної інформації, проте не надало таких доказів, пославшись на право журналістів не розкривати своїх джерел, зазначається в повідомленні.

Як повідомляв ІМІ, 20 серпня очільник Офісу Президента Андрій Богдан подав позов проти журналістів програми “Схеми” та НСТУ про захист честі, гідності та ділової репутації.

Шевченківський райсуд Києва відкрив провадження за цим позовом, підготовче засідання призначено на 19 вересня.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!