Благодійна організація "Голоси дітей" шукає SMM-менеджера/-ку
31.01.2024, 10:30
Валентина ТроянБлагодійна організація "Голоси дітей" відкрила вакансію SMM-менеджера/-ки.
Про це повідомив співзасновник організації Азад Сафаров.
"Для нас важливо, щоб нова людина вміла добре писати тексти, володіла англійською, знала таргет та любила креативні ідеї так само сильно як ми", – написав Сафаров.
Умови роботи:
- Робота в класній команді
- Простір для творчості та реалізації своїх ідей
- Затишний Pet-friendly офіс на станції метро "Університет"
- Конкурентна винагорода
- Можливість допомогти українським дітям
Обовʼязки:
- Розроблення та реалізація комунікаційної стратегії для соцмереж (Fb ukr, Fb eng, Insta, Twitter, TikTok, LinkedIn, Viber)
- Таргетинг і платний контент у соціальних мережах
- Створення та впровадження ведення контент-планів основних соціальних мереж
- Збір та аналіз індикаторів відвідуваності та статистика соціальних мереж, внесення коригувань у контент-плани
- Поставлення завдань команді, узгодження матеріалів
- Контроль вичитки матеріалів психологом та літредактором
- Мобільна зйомка і написання репортажів
- Написання партнерських публікацій, контроль розміщення
- Розвиток персонального бренду засновників фонду в соцмережах.
- Генерація ідей
- Контроль публікацій контенту на сайт
- Технічне адміністрування сайту, брифування спеціалістів
Вимоги:
- Досвід розроблення стратегії для соцмереж та інших цифрових платформ
- Щонайменше три роки досвіду роботи в цифрових комунікаціях, переважно в некомерційних організаціях
- Англійська на рівні щонайменше В2
- Досвід у платному просуванні – таргет та реклама інструментами гуглу
- Досвід роботи з аналітикою
- Портфоліо з написання різних типів текстів
- Базове знання графічних редакторів та інструментів відеомонтажу
- Постійне генерування нових ідей для контенту, відстежування новин і трендів, аналіз роботи реклами
Адреса для резюме та мотиваційних листів: [email protected]
Liked the article?
Help us be even more cool!
Help us be even more cool!