Анастасія Абрамець пішла з посади шеф-редакторки Платформи пам’яті "Меморіал"
Журналістка Анастасія Абрамець покинула посаду шеф-редакторки Платформи пам’яті “Меморіал”, яку заснувала Агенція "Або". Вона очолювала платформу з травня 2022 року.
Про це йдеться в релізі організації.
Анастасія Абрамець долучилася до команди "Або" в серпні 2019 року як шеф-редакторка медіа "О, Море". Після повновномаштабного вторгнення Росії в Україну запускала й очолювала видання "Евакуація.City", пізніше очолила та розвивала "Меморіал".
"Моє рішення належить виключно мені. Воно дуже вистраждане і ніяк не пов'язане з тематикою "Меморіалу". Мені була, є і буде важлива пам'ять про загиблих, підтримка тисяч людей, які втратили найближчих. Я вважаю, це просто обов'язок кожного з нас, хто досі живий в Україні чи за кордоном і називає себе українцем", – написала журналістка у Facebook.
"Меморіал" працює на перетині журналістики та документалістики й спеціалізується на створенні нової культури пам’яті в Україні. Перетворюючи цифри статистики на імена, команда збирає історії людей, які загинули під час війни росії проти України. "Меморіал" шукає нові формати, має десятки партнерств, організовує акції пам’яті, створює документальні фільми.
Виконуватиме обов'язки шеф-редакторки "Меморіалу" Юлія Лозинська, яка до цього обіймала посаду редакторки й працювала над історіями вбитих цивільних та спецпроєктами.
"Ціную "Меморіал" за те, що він дає голос кожній історії, підкреслюючи, що кожне життя – важливе. Ми прагнемо творити нову культуру пам'яті, в центрі якої – конкретні люди. Їхніми історіями ми вже говоримо і до українського суспільства, і до світу під час наших міжнародних акцій. Ці історії будуть говорити до нас і в майбутньому", – каже Юлія Лозинська.
Платформу пам'яті "Меморіал" створила Агенція медійного росту "Або" навесні 2022 року. Журналісти документують злочини РФ проти військових та цивільних.
У грудні 2023 року платформа пам'яті "Меморіал" презентувала YouTube-програму "Нація, яка пам'ятає". Ведучою програми є співзасновниця Агенції медійного росту "Або" та платформи "Меморіал" (проєкт агенції) Лєра Лауда. Вона спілкується з гостями про збереження пам'яті, приклади світу та виклики, які стоять перед Україною.
За два роки команда зібрала та опублікувала майже 6 тисяч історій загиблих на власному сайті та на ресурсах медіапартнерів. Також відбулися прем’єри 13 документальних фільмів про українських героїв та вбитих росією цивільних – покази в кінотеатрах та на масштабних онлайн-майданчиках. Виставки з історіями загиблих відбулися в Україні та 25 країнах світу.
Help us be even more cool!