ГАРЯЧА ЛІНІЯ050 447 70 63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Подай скаргу

21 грудня – воркшоп для журналістів про те, як повідомляти про зміну клімату

07.12.2021, 12:53
Фото – КЖЕ
Фото – КЖЕ

21 грудня о 14:00 відбудеться практичний онлайн-воркшоп для журналістів “Не тільки про апокаліпсис. Як повідомляти про зміну клімату, дотримуючись журналістських стандартів?” від Комісії з журналістської етики в партнерстві з Центром екологічних ініціатив “Екодія”.

Під час заходу говоритимуть про:

  • Що таке зміна клімату? Причини та наслідки зміни клімату: від світу до України 
  • Протидія та адаптація до зміни клімату та як можуть діяти люди в Україні 
  • Куди звертатися, коли пишеш про зміну клімату: контакти експертів, державних органів. Застереження щодо ГО, які відстоюють більше інтереси великого бізнесу, ніж громад і довкілля 
  • Внутрішня "кухня" пошуку тем та інформації про зміну клімату і довкілля 
  • Аналіз основних положень Кодексу етики українського журналіста: що вони означають для підготовки матеріалів на екотематику 
  • Розберемо типові помилки в екоматеріалах та дамо поради, як їх уникати 
  • Рекомендації медіа, як треба і як не треба писати про клімат 
  • Практичні вправи й питання-відповіді.

Спікери та спікерки:

  • Олексій Погорелов, голова ВГО “Комісія з журналістської етики”, президент Української Асоціації Медіа Бізнесу 
  • Євгенія Засядько, керівниця відділу клімату і транспорту, експертка з кліматичної політики ГО “Екодія” 
  • Дар’я Лазарева, фахівчиня відділу клімату та транспорту ГО “Екодія” 
  • Мар’яна Вербовська, журналістка, Центр кліматичної комунікації при університеті Джорджа Мейсона, Вірджинія, США 

До участі особливо запрошуються журналісти/-ки та редактори/-ки місцевих та регіональних медіа. Активна участь і додаткові запитання вітаються.

Реєстрація є обов'язковою – тут.

Нагадаємо, згідно з дослідженням КЖЕ та "Екодії", 64% опитаних медійників вважають, що українські медіа приділяють не досить уваги проблемам екології. Водночас 87% опитаних хотіли б писати на екологічну проблематику. Однак майже половина (49%) не знають експертів, які б допомогли їм пояснити своїй аудиторії складні питання впливу екологічних проблем на ситуацію в регіоні. Також 83% опитаних журналістів відчувають брак знань з теми екології та змін клімату.

Воркшоп став можливим завдяки фінансовій підтримці Уряду Великої Британії в рамках проєкту "Розвиток кліматичної журналістики в Україні через підтримку спроможності українських ЗМІ висвітлювати зміни клімату", який виконує Комісія з журналістської етики в партнерстві з Центром екологічних ініціатив "Екодія". Погляди, висловлені в цьому воркшопі, належать автору(-ам) і можуть не збігатися з офіційною позицією Уряду Великої Британії.

Liked the article?
Help us be even more cool!