ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Звіт з моніторингу джинси в інтернет-ЗМІ. Серпень 2016 року

21.09.2016, 17:53

Рівень джинси у серпні вкотре знизився у порівнянні з попереднім місяцем і склав 39 матеріалів за тиждень (минулого місяця – 46).

Рівень політичної джинси вже традиційно значно перевищує рівень економічної. Так, співвідношення політичної комерційної джинси у серпні склало 77% до 23%.

«Таке зменшення кількості матеріалів з ознаками замовлення у літні місяці пов’язане передусім з низькою діяльністю як політиків, так і прес-служб комерційних підприємств через сезон відпусток», – вважає експертка ІМІ Олена Голуб.

Загалом, моніторингу підлягали шість провідних загальноукраїнських онлайн-ЗМІ («Обозреватель», LB.ua, «Українська Правда», Укрінформ, «Ліга», УНІАН).

У таких онлайнових ЗМІ як: «Українська Правда», Укрінформ, «Ліга» – взагалі не виявлено матеріалів з ознаками замовлення.

На сайтах «Обозреватель» та УНІАН у серпні було виявлено однакову кількість матеріалів: по 16.

На «Обозревателе» виявлені матеріали на користь партії «Опозиційний блок»:

Радикальної партії:

А також на користь окремих політиків: 

Володимира Кличко:

Валентина Резніченка:

Причому останню інформацію сайт прокрутив ще два рази, останній раз – уже у вересні. 

Загалом на цьому сайті виявлено 13 матеріалів політичної джинси і 3 комерційної.

На сайті УНІАН в основному були розміщені іміджеві матеріали УПЦ МП та Фонду Ріната Ахметова.

Лише один матеріал з ознаками замовлення на сайті був комерційного характеру.

На сайті LB.ua виявлено 7 матеріалів, 5 з яких комерційного характеру.

На сайті «Ліга» розміщено 6 матеріалів під рубрикою «Прес-реліз», які мають ознаки замовлення. Внизу сайту зазначено, що такі матеріали видання розміщує на правах реклами. Проте, згідно з Законом «Про рекламу», рекламні матеріали мають маркуватися словами «Реклама» або «На правах реклами».  Відповідно, ми розцінюємо подібне маркування як відходження від Закону і називаємо його неналежним маркуванням рекламних матеріалів.

Моніторинг проводиться за підтримки Інтерньюз Нетворк в рамках програми «У-медіа».

Liked the article?
Help us be even more cool!