ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Травень 2014 року

02.06.2014, 17:09

У травні в самий розпал президентських передвиборчих перегонів в друкованій пресі рівень політичної джинси в 6,5 рази перевищив кількість економічної, а в інтернет-ЗМІ в 8,5 рази.

Головними замовниками політичних матеріалів з ознаками замовлення в друкованих виданнях стали Юлія Тимошенко та Сергій Тігіпко, в інтернеті замовляли джинсу у травні найактивніше  Юлія Тимошенко – 20%, Валерій Коновалюк – 13%, Петро Порошенко – 11%, Сергій Тігіпко – 10%, Петро Симоненко – 10%.

Найбільше  матеріалів з ознаками замовлення у травні в друкованих виданнях було розміщено  в газеті «Факты», що склало 12% від загальної кількості матеріалів, це в числовому еквіваленті 18 матеріалів за тиждень.

По 9% сумнівних матеріалів від загальної кількості розміщених у виданні матеріалів розмістили газети «Комсомольськая правда в Украине» і «Газета по-українськи» , у числовому еквіваленті це відповідно склало 11 та 8.

У  «Газеті по-українськи» також було розміщено  5 рекламних неналежно маркованих матеріалів (передусім економічного характеру).

В «Сегодня»  було розміщено 3 неналежно маркованих матеріали.

У журналах «Корреспондент» та «Український тиждень» порушень у травні експертами не виявлено.

Беззаперечним лідером з розміщення матеріалів з ознаками замовлення залишається сайт «Обозреватель» – 58 сумнівних матеріалів за тиждень надруковано на його сторінках.

На сайті цього видання були виявленні матеріали на користь таких кандидатів у президенти: Петра Симоненка, Сергія Тигипка, Петра Порошенка, Михайла Добкіна, Олега Тягнибока, Валерія Коновалюка, Ольги Богомолець. Також матеріали на користь Наталії Королевської, яка зняла свою кандидатуру і Віктора Медведчука, який не приймав участі в президентських перегонах.

34 сумнівних матеріали надруковані за тиждень на сайті УНІАН, за цей самий період на сайті LB.ua розміщено 27 сумнівних матеріалів. На сайті Ліга подібних матеріалів експерти не виявили.

На УНІАНІ активно просувались кандидатури Петра Порошенка, Валерія Коновалюка, Сергія Тігіпка, а також кандидата на мера Києва Віталія Кличко.

На LB.ua практично всі сумнівні матеріали політичного характеру стосувалися Юлії Тимошенко.

Моніторинг проводився експертами Інституту Масової Інформації за підтримки Інтерньюз Нетворк.

*Методологія: експерти моніторять один тиждень в місяць, вираховуючи в друкованих виданнях кількість матеріалів з ознаками замовлення від загальної кількості матеріалів розміщених у виданні. В інтернет-ЗМІ експерти моніторять всю стрічку новин на кожному з чотирьох сайтів щоденно протягом одного тижня в місяць.

У травні моніторинг проводився 12 по 18 травня, експертами в шести друкованих виданнях вичитано 460 матеріалів.

Друковані видання, що підлягають моніторингу: «Сегодня», «Факты», «Комсомольская правда в Украине», «Газета по-українськи», та журнали «Корреспондент» і «Український тиждень». 

Liked the article?
Help us be even more cool!