ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Серпень 2014 року

09.09.2014, 17:32

Рівень політичної джинси в інтернет-ЗМІ різко зріс в порівнянні з попереднім місяцем, - такі результати моніторинга джинси Інституту масової інформації.

У серпні загальна кількість джинси в інтернет-ЗМІ склала 57 матеріал, тоді як попереднього місяця цей показник сягав 37 матеріалів (моніториться один тиждень у місяць), при цьому рівень політичної джинси склав 80%.

«Рівень політичної джинси свідчить про початок передвиборчої кампанії не лише де-юре, але і де--факто», - прокоментувала результати експерт ІМІ Олена Голуб.

Мобілізувалися «старі» джинсовики:

Ольга Богомолець: «Ольга Богомолец ищет партию для участия в парламентских выборах», «Богомолец предложила отправить в зону АТО патриотически настроенных заключенных».

Сергій Тігіпко: «Тигипко: Украина не должна откладывать вопрос создания профессиональной армии».
Петро Симоненко: «Компартия подала жалобу в Европейский суд по правам человека».

«Батьківщина»: «"Батькивщина" требует от Порошенко внести в Раду соглашение об ассоциации с ЕС до переговоров с Путиным », «Депутаты "Батькивщины" передали в зону АТО снаряжения на 5,5 млн грн.», «"Батькивщина" призывает вести мирные переговоры по Донбассу с участием США и ЕС».

У тому числі і з попередньої влади:

Наталія Королевська: «На Королевскую напали радикалы из "Черного комитета"», «Комментарии? Королевскои? по поводу нападения».

Олександр Клименко: «Клименко считает путь взаимных санкций в отношениях с Россией дорогой в никуда», «ГПУ лишает Клименко права на защиту при расследовании его дела – американские юристы».

З’явились і нові назви зі «старими» обличчями:

Ліберальна партія України: «Либеральная партия Украины предлагает сузить базу налогообложения».

Партія розвитку: «Партия развития предлагает ввести ответственность за разжигание межрегиональной вражды».
Велика кількість чорного PR-у стосувалась Олега Ляшко: «Соратница Ляшко стала звездой российской пропаганды», «Ляшко пришел в церковь с охраной».

Найбільше джинси у серпні розмістив сайт «Обозреватель» - 26 матеріалів містили в собі ознаки замовлення. 20 сумнівних матеріалів розмістив сайт УНІАН. На LB.ua зафіксовано 11 матеріалів з ознаками замовлення. На сайті Ліга таких матеріалів не виявлено.

У друкованих виданнях у серпні 2% (числовий еквівалент – 8) від загальної кількості матеріалів мали замовний характер, як і попереднього місяця. Розподіл на політичну та економічну джинсу рівномірний: 50% на 50%.

Найбільше джинси було розміщено в «Газеті по-українськи» (4 матеріали), по 2 матеріали у «Фактах» та «Комсомольской правде в Украине», в інших виданнях джинси не виявлено, проте в «Сегодня» виявлено 3 рекламні матеріали, марковані неналежним чином.

У серпні  експерти проаналізували 347 публікацій у 6 загальнонаціональних друкованих виданнях, що вийшли в період з 18 по 24 серпня, та всі новини 4-х інтернет-видань, що вийшли за цей тиждень.
Проект з моніторингу джинси та неналежного маркування проводить Інститут масової інформації у шести загальнонаціональних друкованих виданнях («Комсомольская правда в Украине», «Факты», «Корреспондент», «Газета по-українськи», «Сегодня» і «Український тиждень» ) та чотирьох інтернет – виданнях (Лига.net, Обозреватель, УНІАН і LB.ua). Проект реалізується за підтримки Інтерньюз Нетворк.

ІМІ

 

Liked the article?
Help us be even more cool!