ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Звіт з моніторингу джинси та неналежного маркування. Листопад 2015 року

18.01.2016, 14:47

У листопаді 2015 року рівень замовних матеріалів в онлайн-виданнях скоротився більш ніж удвічі у порівнянні з виборчим періодом. Так, якщо попередні місяці рівень джинси сягав 111 матеріалів за тиждень, то вже в листопаді він склав всього 47 матеріалів.

Зі ЗМІ, які підлягали моніторингу, не було виявлено жодних матеріалів з ознаками замовлення на сайтах "Укрінформ", "Ліга" та "Українська правда".

Загалом, моніторингу підлягали шість провідних загальноукраїнських онлайн-ЗМІ ("Обозреватель", LB.ua, "Українська Правда", Укрінформ, "Ліга", УНІАН).

Які ЗМІ розміщували джинсу та на чию користь

Найбільше замовних матеріалів у листопаді було розміщено на сайті інформаційної агенції УНІАН, а саме - 25 матеріалів.

Більше половини таких матеріалів – 13, на сайті стосувалось партії УКРОП.

Головними меседжами у цьому місяці стали протидія УКРОПУ та "Самопомочі" кандидату від Опозиційного блоку Вілкулу.

УКРОП: Час династії Вілкулів минув

УКРОП закликав демократичні сили об'єднатися і позбутися феодального "режиму Вілкула"

Та перебіг резонансної справи Геннадія Корбана:

Корбан заявив про готовність дати свідчення щодо корупції в нинішній владі після реформування прокуратури і слідчих органів

Корбан у річницю Революції гідності: Проти захисників і патріотів запущено репресивний конвеєр

Також були виявлені замовні матеріали на користь партії "Відродження", що «звітує перед виборцями».

У Харківській міськраді почала працювати найбільша фракція "За Харків! За Відродження!"

Партія "Відродження" прозвітувала про витрати на виборчу кампанію в 2015 році

Як і в попередні місяці в редакційній політиці УНІАНу простежуються ознаки безпосереднього впливу власника видання, на чию користь розміщуються матеріали. Передовсім, на УНІАНі розміщувалися матеріали на користь УКРОПу та кандидата у мери Києва від цієї політсили Геннадія Корбана та партії «Відродження», створення якої також пов’язують із Коломойським.

На другому місці за кількістю матеріалів з ознаками замовності – сайт "Обозреватель", на якому було виявлено 17 джинсових матеріалів. 

На цьому ресурсі найактивніше піарився Опозиційний блок, на користь якого було розміщено 5 матеріалів.

 

 

Колесников: власть только повышает "урожайность" коррупции

Реформы и мир на Донбассе: Левочкин провел встречу с главами МИД Швеции и Литвы

Головними нюзмейкерами цієї партії є політики, що безпосередньо були раніше пов’язані з Партією Регіонів: це Юрій Бойко, Борис Колесніков, Сергій Льовочкін.

Також були виявлені матеріали на користь лідера Радикальної партії Олега Ляшка та голови Дніпропетровської ОДА Валентина Резніченка.

5 матеріалів з ознаками замовлення виявлені на сайті LB.ua. 2 з них теж стосувалось Валентина Резніченка.

Дніпропетровська область заробила на мільярд більше, ніж планувала, - губернатор

Дніпропетровську ОДА назвали лідером з упровадження ProZorro

Незважаючи на закінчення виборчої кампанії рівень політичної джинси значно перевищує рівень комерційної. Співвідношення у листопаді склало 87% до 13%.

Експертка ІМІ Олена Голуб пов’язує це передусім зі складною економічною ситуацією та неспадаючою політичною напругою.

«Політична ситуація в країні залишається гострою, політики не впевнені в тому, що їх чекає завтра, тому, на мою думку, і підкладають про всяк випадок собі подушку за допомогою джинси – створюючи позитивний імідж», - відзначила експертка.

Моніторинг проводиться за підтримки Інтерньюз Нетворк в рамках програми «У-медіа».

IMI

Liked the article?
Help us be even more cool!