ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Звіт з моніторингу джинси. Листопад 2013 року

10.12.2013, 14:16

Джинсовики перейшли в інтернет-видання. У листопаді зафіксовано найбільшу у 2013 році кількість джинси в інтернет- виданнях, за тиждень у чотирьох виданнях зафіксовано 20 матеріалів.

 

Натомість, в друкованих виданнях рівень джинси знаходиться на сталому рівні -  5% від загальної кількості матеріалів.

В листопаді основних замовників політичної джинси можна умовно розділити на дві групи: 1-ша Симоненко-Медведчук та  2-га міністерства з їх очільниками.

Приклади:

1-ша група:

  • Петр Симоненко: «Правительство расписалось в собственном бессилии». 19.11.2013, «Сегодня».
  • Коммунисты уже собрали 3 млн подписей для референдума по ТС
  • КПУ требует отчет Кабмина о его согласии повысить коммунальные тарифы
  • Медведчук – Томбинскому: не стоит самоутверждаться за счет Украины
  •  

2-га група:

  • Долги по социальным выплатам будут погашены до конца года, - Арбузов
  • Арбузов опроверг слухи о повышении коммунальных тарифов
  • Арбузов: Украина положит конец деятельности финансовых пирамид
  • Королевская пообещала автоматическое повышение пенсий в декабре
  • Теперь молодые мамы без проблем смогут найти работу. Министерство социальной политики разработали специальную программу, которая позволит женщинам после декрета пройти переподготовку и переобучение (Факти)
  • Минздрав закупил «скорые» по ценам ниже среднерыночных – госэксперты

До того ж, відразу три з чотирьох інтернет- видань, що моніторяться, розмістили ідентичні матеріали про Першого віце-прем’єр-міністра Сергія Арбузова. Матеріали відрізнялися лише заголовками і фото.

Серед замовників комерційної «джинси» і в цьому місяці зафіксовані: «Укрзалізниця», яка розміщувала свої промоційні матеріали як в друкованих так і в інтернет-виданнях та комерційні банки.

Особливу увагу привернула джинса алкогольного бренду «Первак». Відзначилась вона своєю непомітністю, оскільки розміщена була в кулінарних рецептах.

Серед друкованих видань, досліджених в рамках моніторингу, найбільше сумнівних матеріалів розмістила «Комсомольская правда в Украине» —13 публікацій містили в собі ознаки замовлення. У «Фактах» було зафіксовано 7 таких матеріалів, у «Сегодня» — 4, в «Коментарях» —1. У журналах «Корреспондент» і «Українському тижні»» в листопаді «джинси» не виявлено.

Серед інтернет-видань, досліджених в рамках моніторингу, лідером з розміщення джинси у жовтні став сайт «Обозреватель». На цьому ресурсі протягом тижня експертами було виявлено 12 матеріалів з ознаками замовлення у стрічці новин, 9 з яких мали політичне спрямування. На lb.ua було розміщено 5 сумнівних матеріали, а на  «УНІАНі» виявлено 3 матеріали з ознаками замовності. Не виявлено сумнівних матеріалів на сайті «Ліга», також варто зазначити що на цьому сайті немає «джинси» вже кілька місяців поспіль.

У листопаді 2013 року експерти ІМІ проаналізовували 494 матеріалів у друкованих та 84 матеріали в інтернет-виданнях, що вийшли у період з 18 до 24 листопада 2013 року.

Проект з моніторингу «джинси» та неналежного маркування проводить Інститут масової інформації у шести загальнонаціональних друкованих виданнях («Комсомольская правда в Украине», «Факты», «Корреспондент», «Коментарі», «Сегодня» і «Український тиждень» ) та чотирьох інтернет – виданнях (Лига, Обозреватель, УНІАН і Лівий берег). Проект реалізується за підтримки Інтерньюз Нетворк.

Liked the article?
Help us be even more cool!