ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Юлія Тимошенко та Сергій Тігіпко – головні замовники політичної джинси у загальнонаціональних друкованих виданнях

16.05.2014, 12:11

Головними замовником політичної джинси у друкованих загальнонаціональних виданнях у квітні стали Юлія Тимошенко та Сергій Тігіпко. Про це свідчить щоденний моніторинг, проведений Інститутом масової інформації (ІМІ).

Протягом квітня в 6 друкованих загальнонаціональних виданнях було розміщено 88 матеріалів з ознаками замовлення на користь кандидатів в президенти, і ще 16 матеріалів з ознаками замовлення стосувалися кандидатів на посаду київського міського голови.

Із загальної кількості матеріалів з ознаками замовлення, 31% матеріалів було присвячено Юлії Тимошенко, 25% – на користь Сергія Тигіпка. На третьому місці за кількістю замовних матеріалів знаходиться лідер президентських перегонів Петро Порошенко, на долю якого припало 16% матеріалів з ознаками замовлення. Петро Симоненко спромігся на 11% матеріалів з ознаками замовлення, і 8%  наджинсувала Наталія Королевська, яка зняла свою кандидатуру з президентських перегонів.

Головними тезами, які використовували політтехнологи Юлії Тимошенко в матеріалах з ознаками замовлення, стали:

  1. Боротьба з корупцією та олігархами:
  • Тимошенко идет в президенты – как на войну с олигархами (КП, від 01.04.2014)
  • Юлия Тимошенко: "Я иду на персональную войну с олигархами" (Факти, від 02.04.2014)
  • Тимошенко начала реализовывать план борьбы с коррупцией (КП, від 14.04.2014)
  • «З корупцією можна покінчити за три хвилини». Тимошенко дебатувала в ефірі з Добкіним (ГПУ від 08.04.2014)
  1. Нормалізація ситуації на Сході:
  • Тимошенко назвала два шляхи врегулювання ситуації на Сході (ГПУ, від 23.04.2014)
  • Тимошенко передала протестувальникам протокол про взаєморозуміння (ГПУ, від 25.04.2014)
  • Тимошенко пообещала освободить Восток (КП , від 11.04.2014)
  • Юлия Тимошенко: "Компромисс на Востоке возможен. Диалог начат, а значит, есть шанс урегулировать конфликт мирным путем" (Факти, від 23.04.2014)

Натомість, Сергій Тигіпко робить ставку на сильну армію та економіку:

  • "Украина должна строить свою безопасность на основе собственной армии, не надеясь на чью-либо помощь" (Факти, від 12.04.2014)
  • Сильное государство строится на уважении к армии (КП, від 11.04.2014)
  • Сергей Тигипко: "Мы должны не идеологией заниматься, а спасать экономику" (Факти, від 24.04.2014)
  • Сергей Тигипко: «Военно-промышленный комплекс должен стать точкой роста национальной экономики" (Факти, від 19.04.2014)

Не забув він також про децентралізацію влади, яка входить в його передвиборчу програму, два ідентичні матеріали з цього приводу вийшли у двох різних виданнях:

  • Сергей Тигипко: «Децентрализация власти необходима Украине в кратчайший срок». (КП, від 30.04.2014)
  • Украина должна использовать европейский опыт децентрализации (Сегодня від 30.04.2014)

Ностальгія по Криму Тігіпка теж неабияк переймає:

  • Крым можно вернуть (КП, від 26.04.2014)
  • Сергей Тигипко: «Крым нужно привязывать к Украине экономически" (Факти, від 26.04.2014)

У штабі Порошенка (а також політологи, які просувають його кандидатуру, - Олександр Палій, Валерій Чалий) вже знають, хто переможе, і постійно підкреслюють цей факт. Не зрозуміло лише, навіщо витрачати кошти на джинсу:

  • Президента могут избрать уже в первом туре (Сегодня, від 25.04.2014)
  • Порошенко втричі випереджає Тимошенко (ГПУ, від 04.04.2014)
  • Наздогнати Порошенка допоможе хіба що диво (ГПУ, 18.04.2014)
  • «Порошенко впевнений у перемозі». (ГПУ, 25.04.2014)
  • Рейтинги Порошенка й Тимошенко зросли. Розрив між ними збільшився, фаворит залишився незмінним (ГПУ, від 25.04.2014)

Лише два замовних матеріали у квітні в друкованих виданнях стосувалися Михайла Добкіна.

Також експертами ІМІ виявлено три матеріали з ознаками чорного піару проти Юлії Тимошенко.

Оскільки, окрім виборів Президента, Київ також готується вибирати міського голову, 16 матеріалів в друкованих загальнонаціональних виданнях мали в собі ознаки замовлення з боку кандидатів на цю посаду.

З цих 16 матеріалів 9 стосувалися Віталія Кличка, що склало 56%. По два матеріали на свою користь розмістили Микола Катеринчук та Іван Салій. По одному сумнівному матеріалі  розміщені на користь: Геннадія Виходцева, Ігора Насаліка та Олексія Мочанова.

Кардинально інша ситуація на інтернет-ресурсах. Головними замовниками джинси в інтернеті у квітні стали Михайло Добкін – 22%, Петро Симоненко – 17%, та Віталій Кличко – 10%.

Головними меседжами в промоційних матеріалах Добкіна були:

  1. Друга державна мова – російська:
  • Добкин считает, что русский язык у населения ассоциируется с личной свободой

http://obozrevatel.com/politics/21568-dobkin-schitaet-chto-russkij-yazyik-u-naseleniya-assotsiiruetsya-s-lichnoj-svobodoj.htm

  • Добкин считает, что русский язык у населения ассоциируется с личной свободой

http://www.unian.net/politics/905536-dobkin-schitaet-chto-russkiy-yazyik-u-naseleniya-assotsiiruetsya-s-lichnoy-svobodoy.html

  1. Збільшення повноважень регіонів, але проти сепаратизму
  • Добкин выступает за увеличение самостоятельности регионов

http://www.unian.net/politics/904899-dobkin-vyistupaet-za-uvelichenie-samostoyatelnosti-regionov.html

  • Добкин заявил, что не одобряет идею создания "Харьковской республики"

http://www.unian.net/politics/905525-dobkin-zayavil-chto-ne-odobryaet-ideyu-sozdaniya-harkovskoy-respubliki.html

  • Добкин: Харьковская область – неотъемлемая часть Украины

http://lb.ua/news/2014/04/08/262392_dobkin_harkovskaya_oblast_.html

Натомість, Петро Симоненко, передвиборча програма якого схожа на передвиборчу програму Добкіна, піариться в основному на тиску на себе та КПУ:

  • Симоненко: лицо сегодняшней власти – борьба с инакомыслием

http://obozrevatel.com/politics/83267-simonenko-litso-segodnyashnej-vlasti-borba-s-inakomyisliem.htm

  • Золотарев: поджог центрального офиса КПУ организовало молодежное крыло "Свободы"

http://obozrevatel.com/politics/13062-zolotarev-podzhog-tsentralnogo-ofisa-kpu-organizovalo-molodezhnoe-kryilo-svobodyi.htm

  • "Новая-старая власть" занимается политикой национальной измены и социального геноцида – Симоненко

http://obozrevatel.com/politics/57682-novaya-staraya-vlast-zanimaetsya-politikoj-natsionalnoj-izmenyi-i-sotsialnogo-genotsida-simonenko.htm

Без страшилок про «Правий сектор» також не обходиться:

  • Праворадикалы планируют физическое уничтожение одного из представителей КПУ – Симоненко

http://obozrevatel.com/politics/76108-pravoradikalyi-planiruyut-fizicheskoe-unichtozhenie-odnogo-iz-predstavitelej-kpu-simonenko.htm

Основні повідомлення Кличка – це боротьба з корупцією

  • У Кличко есть год на искоренение коррупции в Киеве – експерт

http://kiev.unian.net/906390-u-klichko-est-god-na-iskorenenie-korruptsii-v-kieve-ekspert.html

  • Кличко: «Самое главное зло – это коррупция»

http://kiev.unian.net/906906-klichko-samoe-glavnoe-zlo-eto-korruptsiya.html

та об’єднання з Порошенком

  • Эксперт: Порошенко и Кличко заинтересованы сделать Киев «визитной карточкой» изменений в Украине

http://kiev.unian.net/905814-ekspert-poroshenko-i-klichko-zainteresovanyi-sdelat-kiev-vizitnoy-kartochkoy-izmeneniy-v-ukraine.html

Також були виявлені матеріали на користь кандидатів, які наразі зняли свої кандидатури з виборчих перегонів — Наталії Королевської та Олега Царьова.

 

Довідка:

Інститут масової інформації розпочав окремий щоденний моніторинг передвиборчої джинси. Моніторинг стосується шести загальнонаціональних друкованих видань: «Комсомольская правда в Украине» (КП), «Сегодня», «Факты», «Корреспондент», «Український тиждень», «Газета по-українськи» (ГПУ), та тижневий моніторинг чотирьох інтернет-видань (УНІАН, Лига, Обозреватель, LB.ua).

Методологія моніторингу сайтів полягала в тому, що протягом одного тижня в місцяь експерти ІМІ перечитували всі новини на чотирьох сайтах, які підлягали моніторингу. В рамках моніторингу друкованих видань, експерти ІМІ вичитували всі загальнонаціональні друковані видання щоденно. Детальніше з методологією моніторингу джинси можна ознайомитися за посиланням.

Liked the article?
Help us be even more cool!