Юлія Тимошенко та Сергій Тігіпко – головні замовники політичної джинси у загальнонаціональних друкованих виданнях
Головними замовником політичної джинси у друкованих загальнонаціональних виданнях у квітні стали Юлія Тимошенко та Сергій Тігіпко. Про це свідчить щоденний моніторинг, проведений Інститутом масової інформації (ІМІ).
Протягом квітня в 6 друкованих загальнонаціональних виданнях було розміщено 88 матеріалів з ознаками замовлення на користь кандидатів в президенти, і ще 16 матеріалів з ознаками замовлення стосувалися кандидатів на посаду київського міського голови.
Із загальної кількості матеріалів з ознаками замовлення, 31% матеріалів було присвячено Юлії Тимошенко, 25% – на користь Сергія Тигіпка. На третьому місці за кількістю замовних матеріалів знаходиться лідер президентських перегонів Петро Порошенко, на долю якого припало 16% матеріалів з ознаками замовлення. Петро Симоненко спромігся на 11% матеріалів з ознаками замовлення, і 8% наджинсувала Наталія Королевська, яка зняла свою кандидатуру з президентських перегонів.
Головними тезами, які використовували політтехнологи Юлії Тимошенко в матеріалах з ознаками замовлення, стали:
- Боротьба з корупцією та олігархами:
- Тимошенко идет в президенты – как на войну с олигархами (КП, від 01.04.2014)
- Юлия Тимошенко: "Я иду на персональную войну с олигархами" (Факти, від 02.04.2014)
- Тимошенко начала реализовывать план борьбы с коррупцией (КП, від 14.04.2014)
- «З корупцією можна покінчити за три хвилини». Тимошенко дебатувала в ефірі з Добкіним (ГПУ від 08.04.2014)
- Нормалізація ситуації на Сході:
- Тимошенко назвала два шляхи врегулювання ситуації на Сході (ГПУ, від 23.04.2014)
- Тимошенко передала протестувальникам протокол про взаєморозуміння (ГПУ, від 25.04.2014)
- Тимошенко пообещала освободить Восток (КП , від 11.04.2014)
- Юлия Тимошенко: "Компромисс на Востоке возможен. Диалог начат, а значит, есть шанс урегулировать конфликт мирным путем" (Факти, від 23.04.2014)
Натомість, Сергій Тигіпко робить ставку на сильну армію та економіку:
- "Украина должна строить свою безопасность на основе собственной армии, не надеясь на чью-либо помощь" (Факти, від 12.04.2014)
- Сильное государство строится на уважении к армии (КП, від 11.04.2014)
- Сергей Тигипко: "Мы должны не идеологией заниматься, а спасать экономику" (Факти, від 24.04.2014)
- Сергей Тигипко: «Военно-промышленный комплекс должен стать точкой роста национальной экономики" (Факти, від 19.04.2014)
Не забув він також про децентралізацію влади, яка входить в його передвиборчу програму, два ідентичні матеріали з цього приводу вийшли у двох різних виданнях:
- Сергей Тигипко: «Децентрализация власти необходима Украине в кратчайший срок». (КП, від 30.04.2014)
- Украина должна использовать европейский опыт децентрализации (Сегодня від 30.04.2014)
Ностальгія по Криму Тігіпка теж неабияк переймає:
- Крым можно вернуть (КП, від 26.04.2014)
- Сергей Тигипко: «Крым нужно привязывать к Украине экономически" (Факти, від 26.04.2014)
У штабі Порошенка (а також політологи, які просувають його кандидатуру, - Олександр Палій, Валерій Чалий) вже знають, хто переможе, і постійно підкреслюють цей факт. Не зрозуміло лише, навіщо витрачати кошти на джинсу:
- Президента могут избрать уже в первом туре (Сегодня, від 25.04.2014)
- Порошенко втричі випереджає Тимошенко (ГПУ, від 04.04.2014)
- Наздогнати Порошенка допоможе хіба що диво (ГПУ, 18.04.2014)
- «Порошенко впевнений у перемозі». (ГПУ, 25.04.2014)
- Рейтинги Порошенка й Тимошенко зросли. Розрив між ними збільшився, фаворит залишився незмінним (ГПУ, від 25.04.2014)
Лише два замовних матеріали у квітні в друкованих виданнях стосувалися Михайла Добкіна.
Також експертами ІМІ виявлено три матеріали з ознаками чорного піару проти Юлії Тимошенко.
Оскільки, окрім виборів Президента, Київ також готується вибирати міського голову, 16 матеріалів в друкованих загальнонаціональних виданнях мали в собі ознаки замовлення з боку кандидатів на цю посаду.
З цих 16 матеріалів 9 стосувалися Віталія Кличка, що склало 56%. По два матеріали на свою користь розмістили Микола Катеринчук та Іван Салій. По одному сумнівному матеріалі розміщені на користь: Геннадія Виходцева, Ігора Насаліка та Олексія Мочанова.
Кардинально інша ситуація на інтернет-ресурсах. Головними замовниками джинси в інтернеті у квітні стали Михайло Добкін – 22%, Петро Симоненко – 17%, та Віталій Кличко – 10%.
Головними меседжами в промоційних матеріалах Добкіна були:
- Друга державна мова – російська:
- Добкин считает, что русский язык у населения ассоциируется с личной свободой
- Добкин считает, что русский язык у населения ассоциируется с личной свободой
- Збільшення повноважень регіонів, але проти сепаратизму
- Добкин выступает за увеличение самостоятельности регионов
- Добкин заявил, что не одобряет идею создания "Харьковской республики"
- Добкин: Харьковская область – неотъемлемая часть Украины
http://lb.ua/news/2014/04/08/262392_dobkin_harkovskaya_oblast_.html
Натомість, Петро Симоненко, передвиборча програма якого схожа на передвиборчу програму Добкіна, піариться в основному на тиску на себе та КПУ:
- Симоненко: лицо сегодняшней власти – борьба с инакомыслием
http://obozrevatel.com/politics/83267-simonenko-litso-segodnyashnej-vlasti-borba-s-inakomyisliem.htm
- Золотарев: поджог центрального офиса КПУ организовало молодежное крыло "Свободы"
- "Новая-старая власть" занимается политикой национальной измены и социального геноцида – Симоненко
Без страшилок про «Правий сектор» також не обходиться:
- Праворадикалы планируют физическое уничтожение одного из представителей КПУ – Симоненко
Основні повідомлення Кличка – це боротьба з корупцією
- У Кличко есть год на искоренение коррупции в Киеве – експерт
http://kiev.unian.net/906390-u-klichko-est-god-na-iskorenenie-korruptsii-v-kieve-ekspert.html
- Кличко: «Самое главное зло – это коррупция»
http://kiev.unian.net/906906-klichko-samoe-glavnoe-zlo-eto-korruptsiya.html
та об’єднання з Порошенком
- Эксперт: Порошенко и Кличко заинтересованы сделать Киев «визитной карточкой» изменений в Украине
Також були виявлені матеріали на користь кандидатів, які наразі зняли свої кандидатури з виборчих перегонів — Наталії Королевської та Олега Царьова.
Довідка:
Інститут масової інформації розпочав окремий щоденний моніторинг передвиборчої джинси. Моніторинг стосується шести загальнонаціональних друкованих видань: «Комсомольская правда в Украине» (КП), «Сегодня», «Факты», «Корреспондент», «Український тиждень», «Газета по-українськи» (ГПУ), та тижневий моніторинг чотирьох інтернет-видань (УНІАН, Лига, Обозреватель, LB.ua).
Методологія моніторингу сайтів полягала в тому, що протягом одного тижня в місцяь експерти ІМІ перечитували всі новини на чотирьох сайтах, які підлягали моніторингу. В рамках моніторингу друкованих видань, експерти ІМІ вичитували всі загальнонаціональні друковані видання щоденно. Детальніше з методологією моніторингу джинси можна ознайомитися за посиланням.
Help us be even more cool!