ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Всі ключові політичні сили використовують "джинсу"

07.09.2012, 04:01
 Звіт з моніторингу "джинси" за серпень 2012 року (виправлено).
 
Всі ключові  політичні  партії для передвиборчої агітації використовують  замовні матеріали.  Про це свідчать результати моніторингу «джинси», що проводить Інститут масової інформації.

Найбільше «джинси» вже третій місяць поспіль стосується діяльності влади. У серпні 32% немаркованих рекламних матеріалів стосувалися діяльності уряду та Президента.

 

16% «джинси» належала кандидатам у депутати по одномандатних округах (мажоритарникам).

Найактивніше з них в загальнонаціональних друкованих виданнях  піаряться кандидати, що балотуються в одномандатних округах Києва :

 Алла Шлапак, яка йде в одномандатному окрузі столиці, декларує, що « вирішуватиме проблеми Києва  в гуманітарній галузі» – вочевидь, які не змогла вирішити, будучи головою постійної комісії при Київраді з гуманітарних питань.

  1. Алла Шлапак: «Мы не решим проблему финансирования школ, пока не прекратятся грабительские изъятия из киевского бюджета»30.08.12 «Сегодня»
  2. Выдвижение кандидатов-мажоритарщиков: киевская специфика 17.08.12 «Сегодня»

 Ігор Лисов, що є кандидатом у депутати від Партії регіонів в 211-му одномандатному окрузі у Киеві, взявся активно оздоровлювати київських дітей у Полтавській області та «рятувати» Пирогово:

  1. Киевские дети отдохнут и оздоровятся на экологически чистой Полтавщине (Комсомольская правда в Украине за 06.08.12)
  2. Кто спасет Пирогово (Комсомольская правда в Украине за 08.08.12)

Руслан Сольвар, що балотується в 91-му окрузі, на Київщині буде намагатися перемогти «без пісень і подарунків», але, вочевидь, не без «джинси»:

  1. Победить в сложных округах без песен и подарков (Комсомольская правда в Украине за 15.08.12)
 

 

 

Комуністи, Сергій Тігіпко і Наталія Королевська у серпні розмістили практично однакову кількість «джинси» відповідно 11, 10 і 9% від загальної кількості. У процентному співвідношенні це менше,  ніж минулого місяця проте у числовому кількість їх джинси не змінилась, оскільки обсяги політичної заказухи збільшуються  лавиноподібно .

 

Серед загальнонаціональних видань вже вкотре  лідером з розміщення «джинси» стає «Комсомольська правда в Украине». Рівень замовних немаркованих матеріалів на шпальтах цієї газети сягнув 20%.  Для порівняння:  минулого місяця він становив 11%.

Видання не має певних політичних уподобань і розміщує замовні матеріали всіх ключових учасників виборчого процесу: Партії регіонів, Об’єднаної опозиції, КПУ, «Удару», «Україна вперед», «Української правиці».

Такої ж політики стосовно «джинси» дотримується і газета «Факты», на шпальтах якої у серпні 11% матеріалів мали ознаки замовності.

Натомість «Сегодня»  більш вибіркова у розміщені замовних матеріалів. Переважна  більшість політичної «джинси»  у цій газеті стосувалася влади, віце-прем‘єра Сергія Тігіпка, КПУ та депутатів, що балотуються по одномандатних округах від Партії регіонів .

В «Корреспонденте» та «Коментарях» було теж багато матеріалів, присвячених виборам, проте більшість з них були збалансованими.  В  «Українському тижні» політичні матеріали часто не збалансовані і однобічні, але ознак замовності не містять.

У 6 загальнонаціональних виданнях співвідношення політичної та комерційної «джинси» становить 88% проти 12% .

Натомість у інтернет-виданнях 100% джинси є політичного характеру. Фігурантами замовних матеріалів, як і в друкованій пресі, найчастіше є влада, «Україна вперед» та Комуністи, проте у серпні  зовсім не стало «джинси» Об’єднаної опозиції.  Лідером з розміщення джинси на веб-сайтах, так само як і в друкованих виданнях,  є влада. 

Ліга розмістила лише один матеріал з ознакою замовності, УНІАН - 3, Лівий берег та Обозреватель по 4.

 Моніторинг  «джинси» проводить Інститут масової інформації за підтримки Інтерньюз Нетворк. Моніториться 6 загальнонаціональних друкованих видань («Комсомольская правда в Украине», «Факты», «Сегодня», «Корреспондент», «Коментарі» та «Український тиждень») та 4 Інтернет –видання («УНІАН», «Лівий берег», «Обозреватель», «Лига»).

Виправлення стосуються моніторингу "джинси" в Інтернет- виданнях.

Liked the article?
Help us be even more cool!