ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

"Високий замок" у Львові продовжує лідирувати за кількостю сумнівних матеріалів

05.12.2008, 00:10
За результатами моніторингу львівських друкованих ЗМІ в серпні було виявлено 60 матеріалів зроблених з порушенням норм журналістських стандартів. Рекордсменом за кількістю сумнівних матеріалів стала львівська газета “Високий замок”. Моніторинг проводився членами ГО ”Центр”Журналістський правозахист” від 1 серпня по 30 серпня 2009 року.

Експерти:

Анатолій Романюк, відомий політолог, журналіст.

Олег Онисько, журналіст, екс-редактор газет “Поступ” і “Львівська газета”.

Найбільше матеріалів з порушеннями журналістських стандартів з’явилося у таких виданнях:

- газета “Високий замок” - 21 ;

- газета “Експерес” - 4;

- газета “Суботня пошта” – 14 ;

- газета “Новий погляд” (тижн.) - 10;

- газета “Ратуша” (тижн.) – 11

Аналіз і тенденції: потрібно відзначити, що поряд з рекламними матеріалами без позначки “реклама” чи “на правах реклами”, поряд з відвертими політичними замовними матеріалами політичного характеру, вперше на сторінках львівських ЗМІ з’явилась замовна “джинса”, яка переслідує мету відбілити репутацію заарештованого за хабарі екс-голову Львіського апеляційного суду Ігоря Зварича. З цією метою екс-суддя навіть створив власну прес-службу, яка займається розсиланням упереджених інформацій “за Зварича” і намагається (за допомогою корупційних схем) розмістити у львівських ЗМІ “джинсові” матеріали.

Експерт Анатолій Романюк має щодо “джинсовості” окрему думку:“На мою думку питання методологічного плану. Чи є реклама стаття “джинсою”? На мою думку, ні. Якщо рекламують якусь послугу чи знахарку, то й ставлення читача до цього матеріалу, як до реклами. Без реклами газети не виживуть. Ряд публікацій мають відверто рекламний характер, навіть підписані “Й. Вінський” або “кореспондент”. Натомість, вважаю, що в “джинси” - невідомий автор, або невідомо чому він чи його публікація з’явилась у цьому виданні. Переконаний, що “джинса” має чітко задану спрямованість/однозначність “за” або “проти”.Скажімо, абсолютна більшість публікацій з “СП”, наданих експертам для аналізу, слід віднести до класичної “джинси”.

Моніторинг проводиться в рамках проекту “Моніторинг стандартів журналістики та покращення медіа грамотності громадян” за підтримки Інтерньюз Нетворк

Liked the article?
Help us be even more cool!