ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У березні осередком "дженси" на заході став Тернопіль

05.03.2009, 00:30
В Івано-Франківських та Хмильницьких ЗМІ матеріалів надрукованих з порушенням журналістських стандартів експерти у березні не виявили, "джинса"  залишилася лише в Тернопільських мас-медіа.Експерти:

- Тетяна Тарасенко, голова Тернопільського прес-клубу;

- Олег Удич, прес-секретар Тернопільської міської ради;

- Ігор Качмарський, політолог

визначили:

8 матеріалів опубліковано з порушенням журналістських стандартів.

Найбільшими покупцями інформації без грифу «реклама» були:

У Івано-Франківську:

- газета «Західний курєр» - 0;

- газета «Галицький кореспондент» - 0;

- cайт www.piar.org.ua – 0;

- газета «Галичина» - 0;

- газета «Репортер» - 0;

У Хмельницькому:

- «Моя газета» - 0;

- газета «Подільські вісті» - 0;

- газета «ВСІМ» - 0;

- газета «Подільський курєр» - 0.

У Тернополі:

- газета «Вільне життя» (головний редактор Петро Федоришин) - 3;

- «Нова Тернопільська газета» (головний редактор Микола Мартинчук) - 4;

- газета «Місто» (головний редактор Оксана Яциковська) - 1;

- газета «20 хвилин» - 0;

- газета «Номер один» - 0;

Аналіз і тенденції:

«Всі публікації є виключно виборчого характеру і згідно вимог виборчого законодавства, повинні бути оплачені, а отже – замовні. На жаль, у всіх цих публікаціях відсутні новизна і немає інформаційного приводу, який би спровокував обєктивний матеріал». (Олег Удич).

«Публікація рейтингів не є «джинсою».Тим більше це відбулося в той час, коли вибори начебто офіційно відмінили. У передвиборчий час будь-яке повідомлення про діяльність партій сприймається як замовний матеріал. Щоб цього не було, в Україні варто відмінити платну агітацію під час виборчих перегонів – це світовий досвід». (Тетяна Тарасенко).

«Матеріали щодо голосування по Огризку є заявою партії, а тому не може вважатися «джинсою», хоч і опублікований в кількох виданнях». (Ігор Качмарський).

Проект проходить за сприяння Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні та Інституту масової інформації

Liked the article?
Help us be even more cool!