У березні осередком "дженси" на заході став Тернопіль
- Тетяна Тарасенко, голова Тернопільського прес-клубу;
- Олег Удич, прес-секретар Тернопільської міської ради;
- Ігор Качмарський, політолог
визначили:
8 матеріалів опубліковано з порушенням журналістських стандартів.
Найбільшими покупцями інформації без грифу «реклама» були:
У Івано-Франківську:
- газета «Західний кур’єр» - 0;
- газета «Галицький кореспондент» - 0;
- cайт www.piar.org.ua – 0;
- газета «Галичина» - 0;
- газета «Репортер» - 0;
У Хмельницькому:
- «Моя газета» - 0;
- газета «Подільські вісті» - 0;
- газета «ВСІМ» - 0;
- газета «Подільський кур’єр» - 0.
У Тернополі:
- газета «Вільне життя» (головний редактор Петро Федоришин) - 3;
- «Нова Тернопільська газета» (головний редактор Микола Мартинчук) - 4;
- газета «Місто» (головний редактор Оксана Яциковська) - 1;
- газета «20 хвилин» - 0;
- газета «Номер один» - 0;
Аналіз і тенденції:
«Всі публікації є виключно виборчого характеру і згідно вимог виборчого законодавства, повинні бути оплачені, а отже – замовні. На жаль, у всіх цих публікаціях відсутні новизна і немає інформаційного приводу, який би спровокував об’єктивний матеріал». (Олег Удич).
«Публікація рейтингів не є «джинсою».Тим більше це відбулося в той час, коли вибори начебто офіційно відмінили. У передвиборчий час будь-яке повідомлення про діяльність партій сприймається як замовний матеріал. Щоб цього не було, в Україні варто відмінити платну агітацію під час виборчих перегонів – це світовий досвід». (Тетяна Тарасенко).
«Матеріали щодо голосування по Огризку є заявою партії, а тому не може вважатися «джинсою», хоч і опублікований в кількох виданнях». (Ігор Качмарський).
Проект проходить за сприяння Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні та Інституту масової інформації
Help us be even more cool!