ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Рівень політичної "джинси" та неналежного маркування зростає (Моніторинг за березень 2012 року)

09.04.2012, 01:32
У березні Моніторинг “джинси” та неналежного маркування рекламних матеріалів 6 загальнонаціональних видань показав, що рівень політичних замовних матеріалів та неналежного маркування зростає.

Якщо у лютому політичної “джинси” було 15% від загальної кількості “джинси”, розміщеної у виданні, а вже у березні цей показник виріс до 43%.
Найбільше замовних матеріалів політичного характеру стосувалися діяльності голови Київської міської державної адміністрації Олександра Попова. Тоді як у попередні місяці першість з розміщення «джинси» була за народним депутатом Наталією Королевською.

Четвертий місяць поспіль найбільше матеріалів з ознаками прихованої реклами було виявлено в газеті «Факти».  Окрім цього, експерти виявили й інше порушення закону цим щоденником.

У «Фактах» у березні було надруковано 5 замовних матеріалів про лікарські засоби фармакологічної компанії «Біонорика», до того ж ці препарати рекламують діючі лікарі, що заборонено Законом України «Про рекламу». Загалом у цій газеті визначено 32 замовних матеріалів без маркування, а загалом моніторинг виявив  37 матеріалів з ознаками прихованої реклами у шести виданнях.

Четвертий місяць поспіль, найбільше неналежно маркованих рекламних матеріалів надруковано щоденою газетою «Сегодня». У березні їх кількість сягула 33 матеріалів, а загалом у шести виданнях - 46. 
«Коментарі»: У газеті було виявлено 3 матеріали з ознаками прихованої реклами і 2 рекламні матеріали, що неналежно марковані як реклама. Видання маркує рекламу сірим фоном, проте часто колір фону під рекламним матеріалом не є сірим, що вводить в оману читача.

«Экономические известия»: У газеті виявили 1 матеріал з ознаками прихованої реклами на користь Київської міської адміністрації і її Голови Олександра Попова, а також 4 матеріали неналежно марковані як реклама. Видання маркує рекламу трикутником, про що сповіщає у своїх вихідних даних. Разом з виданням виходить додаток, який фактично є продовженням газети, а юридично окреме спеціалізоване видання «Напитки и табак», в якому рекламується алкоголь.

Український тиждень: У березні ніяких порушень в цьому журналі експертами не виявлено.

«Корреспондент»: Один матеріал під назвою «Золотые ворота» про відкриття нового терміналу в Аеропорті «Бориспіль»  викликав у експертів суперечки, але більшістю голосів був віднесений до замовних, оскільки матеріал є незбалансований і не повний. В ньому йдеться лише про переваги і не згадані недоліки. Токож в журналі надруковані 7 матеріали, що марковані буквою Р, а це згідно Закону «Про рекламу» неналежне маркування.

«Сегодня»: Видання продовжує обдурювати свого читача і маркує рекламу назвами рубрик («Открытое письмо», «Официально», «Новости компаний», «Точка зрения»). Багато матеріалів в рубриці «Официально» були присвячені Голові КМДА Олександрові Попову. Дуже схожі матеріали з такими ж коментарями були надруковані в «Фактах» і не марковані взагалі, це є ще однією ознакою того, що це реклама.

Моніторинг охоплює 6 загальнонаціональні видань, 3 щоденні («Факты», «Экономические известия», «Сегодня») та 3 щомісячні(«Корреспондент», «Коментарі» та «Український тиждень»). Моніторинг проводить Інститут масової інформації за підтримки Інтерньюз Нетворк. Експертами є медіаюристи Роман Головенко, Дмитро Чоповський та Оксана Іванців.

 
Liked the article?
Help us be even more cool!