Вперше за весь час моніторингу матеріали з ознаками прихованої реклами були виявлені в газеті «Сегодня». Раніше ця газета була лідером з розміщення неналежно маркованих рекламних матеріалів. У травні 8 матеріалів у цьому виданні були кваліфіковані як замовні ( це становить 2% від усіх матеріалів газети, які опубліковані у травні). Більшість таких матеріалів розміщувалося в рубриці «Новости регионов» і стосувалися КМДА та її голови Олександра Попова. Варто відзначити, що у вихідних даних газети такої рекламної рубрики немає, а зазначена інша рекламна рубрика – «Новости компаний».
.jpg)
«Матеріали, які розміщені в рубриці «Новости регионов» ми однозначно кваліфікуємо як приховану рекламу, оскільки навіть у вихідних даних видання така рубрика не зазначена як рекламна», – пояснив Роман Головенко.
Газета «Факты» залишається лідером з розміщення немаркованих замовних матеріалів. У травні 10% матеріалів у цьому виданні містить ознаки прихованої реклами.
Також “джинсові” матеріали були розміщені в газеті «Коментарі». У цій газеті експерти виявили 3 матеріали з ознаками замовності.
У журналі «Корреспондент» у травні виявлено 3 рекламні матеріали, що марковані неналежним чином.
Два неналежно маркованих матеріалів було виявлено в газеті «Экономические известия».
Вже другий місяць поспіль жодного порушення маркування чи “джинси” не було виявлено в журналі «Український тиждень».