ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Політична "джинса" наздогнала комерційну. Звіт з моніторингу "джинси"

13.06.2012, 01:17
У травні кількість політичної та комерційної «джинси» у друкованих загальнонаціональних виданнях зрівнялася. Про це свідчить моніторинг «джинси» та неналежного маркування, що проводить Інститут масової інформації (ІМІ).


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Цього місяця моніторинг знову зафіксував зростання кількості «джинси», проте рівень неналежного маркування знизився.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Найбільшими замовниками матеріалів з ознаками прихованої реклами серед політиків залишаються голова КМДА Олександр Попов, нардеп Наталія Королевська та Олесь Довгий. Проте до них вже приєднуються й інші політики, це Голова КПУ Петро Симоненко, Володимир Литвин та міністри: Юрій Бойко та Микола Присяжнюк. Найбільше комерційної джинси вже кілька місяців поспіль замовляє Укрзалізниця.

Вперше за весь час моніторингу матеріали з ознаками прихованої реклами були виявлені в газеті «Сегодня». Раніше ця газета була лідером з розміщення неналежно маркованих рекламних матеріалів. У травні 8 матеріалів у цьому виданні були кваліфіковані як замовні ( це становить 2% від усіх матеріалів газети, які опубліковані у травні). Більшість таких матеріалів розміщувалося в рубриці «Новости регионов» і стосувалися КМДА та її голови Олександра Попова. Варто відзначити, що у вихідних даних газети такої рекламної рубрики немає, а зазначена інша рекламна рубрика - «Новости компаний».

Медіа-юрист, експерт ІМІ Роман Головенко наголошує, що створення нових рубрик не знімає з видань відповідальності за неналежне маркування рекламних матеріалів.

«Матеріали, які розміщені в рубриці «Новости регионов» ми однозначно кваліфікуємо як приховану рекламу, оскільки навіть у вихідних даних видання така рубрика не зазначена як рекламна», - пояснив Роман Головенко.

Газета «Факты» залишається лідером з розміщення немаркованих замовних матеріалів. У травні 10% матеріалів у цьому виданні містить ознаки прихованої реклами.

Також “джинсові” матеріали були розміщені в газеті «Коментарі». У цій газеті експерти виявили 3 матеріали з ознаками замовності.

У журналі «Корреспондент» у травні виявлено 3 рекламні матеріали, що марковані неналежним чином.

Два неналежно маркованих матеріалів було виявлено в газеті «Экономические известия».

Вже другий місяць поспіль жодного порушення маркування чи “джинси” не було виявлено в журналі «Український тиждень».
 
Моніторинг проводиться Інститутом масової інформації за підтримки Інтерньюз Нетворк
Liked the article?
Help us be even more cool!