ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Після виборів політичної "джинси" стало менше

05.02.2010, 00:00
У поствиборчий період кількість сумнівних матеріалів з ознаками прихованої реклами у загальнонаціональних друкованих виданнях повернулась на рівень, який спостерігався до виборчих перегонів.Рівень політичної джинси, в порівняні з останніми місяцями, значно зменшився, проте залишається вищим за  комерційну «джинсу».Такого висновку дійшла експертна комісія у складі: Тараса Шевченко (Інститут медіа права), Руслана Дейниченко (Могилянська школа журналістики) та Андрія Сайчука (журналіста).

На предмет дотримання журналістських стандартів моніторились такі загальнонаціональні видання: газети «Факти», «Сегодня», «Экономические известия» та журнал «Корреспондент».

Таблиця кількості матеріалів виглядає так:

1. «Факти» – 23

2. «Сегодня» - 0

3. «Экономические известия» - 2

4. «Корреспондент» - 0

Список дивіться ТУТ .

Також в ході дослідження було виявлено 23 матеріали, які були неналежно марковані як рекламні.

1. «Факти» – 0

2. «Сегодня» - 14

3. «Экономические известия» - 3

4. «Корреспондент» - 1

Список дивіться ТУТ .

Загалом в ході моніторингу експерти визначили:

17 матеріалів з ознаками прихованої реклами політичного характеру.

8 матеріалів з ознаками прихованої реклами комерційного характеру.

22 матеріали неналежно марковані як реклама (Нагадаємо, що згідно з Законом «Про рекламу» матеріали, які привертають або підтримують інтереси до певної особи або товару, мають бути марковані словом «Реклама» або «На правах реклами»).

Моніторинг здійснюється в рамках проекту «Моніторинг дотримання журналістських стандартів та підвищення медіаграмотності широкого кола українських громадян» за підтримки громадської організації Internews Network «У-Медіа» . Партнером ІМІ в цьому проекті є «Телекритика», що проводить моніторинг дотримання професійних стандартів українськими телеканалами. Методологію моніторингу можна знайти тут.

ІМІ

 

Liked the article?
Help us be even more cool!