Після виборів політичної "джинси" стало менше
05.02.2010, 00:00
У поствиборчий період кількість сумнівних матеріалів з ознаками прихованої реклами у загальнонаціональних друкованих виданнях повернулась на рівень, який спостерігався до виборчих перегонів.Рівень політичної джинси, в порівняні з останніми місяцями, значно зменшився, проте залишається вищим за комерційну «джинсу».Такого висновку дійшла експертна комісія у складі: Тараса Шевченко (Інститут медіа права), Руслана Дейниченко (Могилянська школа журналістики) та Андрія Сайчука (журналіста).
На предмет дотримання журналістських стандартів моніторились такі загальнонаціональні видання: газети «Факти», «Сегодня», «Экономические известия» та журнал «Корреспондент».
Таблиця кількості матеріалів виглядає так:
1. «Факти» – 23
2. «Сегодня» - 0
3. «Экономические известия» - 2
4. «Корреспондент» - 0
Список дивіться ТУТ .
Також в ході дослідження було виявлено 23 матеріали, які були неналежно марковані як рекламні.
1. «Факти» – 0
2. «Сегодня» - 14
3. «Экономические известия» - 3
4. «Корреспондент» - 1
Список дивіться ТУТ .
Загалом в ході моніторингу експерти визначили:
17 матеріалів з ознаками прихованої реклами політичного характеру.
8 матеріалів з ознаками прихованої реклами комерційного характеру.
22 матеріали неналежно марковані як реклама (Нагадаємо, що згідно з Законом «Про рекламу» матеріали, які привертають або підтримують інтереси до певної особи або товару, мають бути марковані словом «Реклама» або «На правах реклами»).
Моніторинг здійснюється в рамках проекту «Моніторинг дотримання журналістських стандартів та підвищення медіаграмотності широкого кола українських громадян» за підтримки громадської організації Internews Network «У-Медіа» . Партнером ІМІ в цьому проекті є «Телекритика», що проводить моніторинг дотримання професійних стандартів українськими телеканалами. Методологію моніторингу можна знайти тут.
ІМІ
На предмет дотримання журналістських стандартів моніторились такі загальнонаціональні видання: газети «Факти», «Сегодня», «Экономические известия» та журнал «Корреспондент».
Таблиця кількості матеріалів виглядає так:
1. «Факти» – 23
2. «Сегодня» - 0
3. «Экономические известия» - 2
4. «Корреспондент» - 0
Список дивіться ТУТ .
Також в ході дослідження було виявлено 23 матеріали, які були неналежно марковані як рекламні.
1. «Факти» – 0
2. «Сегодня» - 14
3. «Экономические известия» - 3
4. «Корреспондент» - 1
Список дивіться ТУТ .
Загалом в ході моніторингу експерти визначили:
17 матеріалів з ознаками прихованої реклами політичного характеру.
8 матеріалів з ознаками прихованої реклами комерційного характеру.
22 матеріали неналежно марковані як реклама (Нагадаємо, що згідно з Законом «Про рекламу» матеріали, які привертають або підтримують інтереси до певної особи або товару, мають бути марковані словом «Реклама» або «На правах реклами»).
Моніторинг здійснюється в рамках проекту «Моніторинг дотримання журналістських стандартів та підвищення медіаграмотності широкого кола українських громадян» за підтримки громадської організації Internews Network «У-Медіа» . Партнером ІМІ в цьому проекті є «Телекритика», що проводить моніторинг дотримання професійних стандартів українськими телеканалами. Методологію моніторингу можна знайти тут.
ІМІ
Liked the article?
Help us be even more cool!
Help us be even more cool!