ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Найбільшим замовником “джинси” на Волині залишається БЮТ

05.02.2009, 01:10
На Волині  в лютому 2009 року “комерційним джинсовим” лідером преси стали “Сім’я і дім”,  лідером “політичної джинси” - “Волинь-нова”,  а найбільшим  замовником  “джинси” - БЮТ

Найбільше матеріалів з порушенням цих стандартів було опубліковано у газетах «Волинь-нова», “Відомості.ua” та “Сім’я і дім” . Загалом виявлено 68 таких матеріалів.

Такими є висновки 3 незалежних експертів: Катеринb Іванової, Валентини Романюк  та Богдани Стельмах, які вони оприлюднили за результатами моніторингу публікацій у 8 друкованих виданнях Волині, що його проводить громадська організація “Інформаційне агентство “Рівнеінформ” за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні.

Із 68 матеріалів, де експерти зафіксували явні порушення стандартів актуальності, значущості та збалансованості, 17- стосувалися БЮТ, 20 – місцевих підприємств, ресторанів, салонів краси, магазинів.

Про кого матеріал або імовірний замовник

Скільки було опубліковано

БЮТ

17

Наша Україна

13

Партія регіонів

2

В. Литвин, Народна партія

5

Єдиний центр

3

Хортиця

3

Банки

5

Місцеві підприємства, ресторани, салони краси, магазини

20

ВСЬОГО

68

 До комерційної “джинси” експерти віднесли 26 матеріалів, до політичної –  42  матеріали.

Видання

Кількість замовних матеріалів

ВСЬОГО

Комерційна

Політична

Віче-інформ

3

0

3

Волинь-нова

1

21

22

Волинська газета

2

4

6

Луцький замок

1

6

7

Сім’я і дім

13

0

13

Відомості ua

3

8

11

Вісник і Кº

3

3

6

Аверс прес

0

0

0

ВСЬОГО

26

42

68

Катерина Іванова, медіа-тренер Інституту розвитку регіональної преси, м. Рівне:

Валентина Романюк, фрі-лансер, кореспондент «Радіо Свобода»:

Упродовж лютого замовні матеріали, котрі потрапили на медіа-ринок Волині, були здебільшого цікавими й нагальними. Велика частина «джинси»  стосувалася актуальних проблем країни і краю, і лише певна незбалансованість інформації від різних сторін, «перетягування» в бік однієї з них у політичних матеріалах може вказувати на замовний характер інформації. У цих матеріалах часто наводились оцінки політологів, котрі, декларуючи незалежність, все ж тяжіють до тієї чи іншої політичної сили.   Основні замовники – БЮТ, ЄЦ, Блок Литвина, дещо менше - партія Регіонів та новоспечена політична сила Арсенія Яценюка. Матеріали централізованого характеру виглядали більш зважено (чого не скажеш про ситуацію з рівненськими ЗМІ, де в більшості з’являлися передруки телевізійних звернень або інтернет-статей  з конкретними звинуваченнями на адресу Прем’єра або ж Президента). Політична «джинса» місцевого ґатунку на Волині має здебільшого спрощений вигляд інтерв’ю з одним із фігурантів політичного життя області або представником влади з превалюванням однієї точки зору. 

Катерина Іванова, медіа-тренер Інституту розвитку регіональної преси, м. Рівне:

У лютому 2009 року на Волині політична “джинса” переважає комерційну майже вдвічі (42 матеріали проти 26). Теми цих статей на перший погляд видаються актуальними та суспільно значимими, однак їх виклад є незбалансованим, відсутні позиції усіх сторін конфлікту і якщо наводяться коментарі експертів, то ці експерти є політично заангажованими.

Liked the article?
Help us be even more cool!