40 матеріалів надрукованих з порушеннями журналыстських стандартыв виявили експерти в кримських газетах в липні 2009 року.

Громадська організація «Інформаційний прес-центр» з 1 по 31 липня проводила моніторинг кримських ЗМІ – газет:  «Крымская правда», «Крымское время», «Первая крымская»,  «События», «Голос Крыма», «Кафа».

Група експертів у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко, кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана визначила:

40 матеріалів у вищеперелічених газетах:

7 –  реклама без належного маркування;  матеріалів, що відносяться до прихованої реклами – 33|ехо-камера|.

Покупцями інформації без грифу «реклама» (або нечітко маркованої ) були:

«Кафа» – 1

«Крымская правда» – 8 (6 – нечітко марковани)

«Крымское время» – 12

«Первая крымская» – 10

«События»» – 7 (1- нечітко маркований)

«Голос Крыма» – 2

політичної «джинси» без маркування – 16 ;

комерційної «джинси» без маркування –  17;

політичних матеріалів з умовним маркуванням – 1;

комерційних матеріалів з умовним маркуванням – 6.

Таким чином, найбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявилась газета «Крымское  время».

Експерти Вікторія Кондратська, Ольга Володченко, Валентин Карайван виявили такі тенденції у газетах Криму:|слідуючі|

Намітилася тенденція  зростання немаркованої і нечітко маркованої політичной реклами (40% від всіх  виділених матеріалів)  яка подається в різних формах і жанрах – новини, інтерв'ю, аналітичні статті. Серед лідерів – Політична партія «Союз лівих сил», С.Л.Тігипко, партія «Союз». Крім того, експерти відзначають появу в газетах («События») замовлених матеріалів з негативною оцінкою політичних конкурентів, не власних, а передрукованих з інших ЗМІ.

Комерційну рекламу частіше за інших замовляли банки, підприємства мобільного зв'язку, будівельні компанії.

Слід сказати, що газета «Крымская правда» рекламні матеріали маркує, використовуючи знак, занадто малого розміру,  тому в звіті вони проходять, як «нечітко марковані».

Таким чином, найбільша кількість прихованої реклами в газеті – «Крымское время».

Краще за всіх дотримується  професійніх стандартів газета «Кафа».

Моніторинг здійснюється в рамках проекту «Моніторинг дотримання журналістських стандартів та підвищення медіаграмотності широкого кола українських громадян» за підтримки громадської організації Internews Network «У-Медіа»

ІМІ