ГАРЯЧА ЛІНІЯ050 447 70 63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Подай скаргу

Накручування аудиторії та ідеальне життя. Аналіз “мільйонників” українського інстаграму

08.10.2021, 13:15
Яна Машкова
designweek.co.uk
designweek.co.uk

На початку жовтня фейсбук та інстаграм упали на кілька годин. Водночас є підозри, що частину користувачів (1,5 млрд) негласно хакнули й злили їхні персональні дані в даркнет. Хоча турбулентність тривала менш ніж добу, вона показала, що стабільність та безпека соцмереж дуже крихкі. Власники бізнесу, які працюють, зокрема, через інстаграм, зазнали фінансових втрат, адже інстаблогери не могли публікувати рекламні колаборації та контактувати з аудиторією.

Дослідники ІМІ проаналізували, хто входить до топу інстаграм-блогерів в Україні та який контент вони пропонують. За даними платформи trendhero, в українському сегменті інстаграму зареєстровано 137 акаунтів, які мають понад 1 мільйон підписників. Найбільшу кількість інстамільйонерів можна налічити в сегменті від 1 до 2М – цілих 109 акаунтів. На інфографіці помітний розрив у кількості між блогерами до 2 мільйонів та акаунтами мільйонників у вищих сегментах.

Умовно українських блогерів-“мільйонників” можна розділити на сім категорій:
  • 49 акаунтів стосувалися лайфстайлу. До цієї категорії зараховано акаунти інстаблогерів, які висвітлюють свої “будні” та чергують їх з рекламним контентом. Жодної чіткої тематики в їхніх блогах не простежується.
  • 37 блогерів мають тематичний акаунт. Блогери в цій категорії висвітлюють нішеві теми та генерують контент навколо однієї теми. 
  • 30 акаунтів, які стосувалися шоу-бізнесу. До цієї категорії потрапили акаунти відомих людей, які працюють “у телевізорі”.
  • Вісім акаунтів з еротичним контентом. До цієї категорії потрапили акаунти з напів-/оголеними жінками, які завдяки еротичному контенту просувають рекламні пости.
  • Сім акаунтів, які просували послуги бізнесу та брендів. До цієї ніші потрапили акаунти, які стосувалися ювелірного бізнесу, ТРЦ, ресторанів, автобізнесу та дизайнерського бізнесу.
  • Три проєкти, які стосувалися медіабізнесу. До цієї категорії потрапив інстаграм каналу 1+1 (@1plus1_ua), “Світське життя” (svitsketv), яке транслюється на 1+1, і медіапродукт “Орел і решка” (@orelireshka_official).
  • Три акаунти стосувалися політики. У цю категорію ввійшли інстаграм-акаунти президента Зеленського (@zelenskiy_official), першої леді Олени Зеленської (@olenazelenska_official) та акаунт, який стосується висвітлення діяльності “Команди Зеленського” (@zeteam2019).

ХТО ВОНИ — БОСИ/-НІ УКРАЇНСЬКОГО ІНСТАГРАМУ?

Хоча до мільйонерів українського інстаграму можна зарахувати 137 акаунтів, однак експерти ІМІ детально дослідити першу десятку найпопулярніших блогерів України*. Серед них:

  • вісім з десяти акаунтів мають позначку верифікації в інстаграмі;
  • збережено гендерний баланс у десятці топблогерів України: п'ять жінок та п'ять чоловіків;
  • лише двоє з десяти топових інстаграмерів ведуть свій блог українською мовою.

До першої десятки акаунтів входять: акаунт педіатра, президента Зеленського, інстаграмерки з досить токсичним контентом, селебріті з шоу-бізу та блогерів, які спочатку починали кар'єру на ютубі, а потім органічно наростили прихильників в інстаграмі. Спробуємо розібратися, в чому популярність найтоповіших інстаграмерів в Україні, хто їхня аудиторія та який вони генерують контент. 

ДОКТОР КОМАРОВСЬКИЙ9.3М 

Лікар Комаровський – це як Гордон, але в медицині. Всі його знають, він друкує багато книжок, активно світиться на телевізорі / ютубі й коментує всі теми... та за потреби знає, “де розташований кадик”. Одним реченням, де б не мовив лікар, у нього завжди знайдеться аудиторія та прихильники. Лише на ютубі в нього 3 млн підписників. Щодо інстаграму, то його акаунт в українському сегменті посідає перше місце за кількістю аудиторії та налічує 9,3 млн підписників. Якщо простежити динаміку наростання підписників, то ще в середині листопада 2019 року їхня кількість сягала 6,5 М; через рік, у листопаді 2020-го, цей показник зріс до 8.9М. Акаунти Зеленського та Комаровського постійно змагаються за перше місце, однак є маленька деталь: у Комаровського щодня аудиторія тільки зростає, а в Зеленського відписується. Аналітика інстаграму Комаровського свідчить, що реальна його аудиторія становить трішки більш ніж половину підписників. Щодо фейкових та підозрілих акаунтів, то їх близько третини (30,7%)

(Дані взято з платформи trendhero)

Цікавим є те, що Комаровського активно фоловлять жителі колишнього Союзу. Росіяни становлять цілих дві третини аудиторії Комаровського, українців лише 20% прихильників. Якщо проаналізувати дані з графіку про розподіл міст, то помітно, що майже 70% аудиторії живе в інших містах, ніж ті, які перелічено в списку. Іншими словами, аудиторія Комаровського така широка та розсіяна, що, ймовірно, ці фоловери живуть у маленьких містах РФ та України.

(Дані взято з платформи trendhero)

Хоча свою медичну та творчу діяльність Комаровський продукує в Харкові, його активно залучають коментувати всеукраїнські медіа. Фактчекери та медійники не раз ловили Комаровського на маніпуляціях, які стосувалися теми здоров'я: до прикладу, щодо спалаху хвороб кору чи коронавірусу.

Водночас контент-план в інстаграмі Комаровського складається зі щоденних рекомендацій від педіатра, ефірів з іншими лікарями, колаборацій з іншими “дитячими” проєктами щодо здоров'я, а також тематичних відео з тегом проєкту “Ранок з Україною” на каналі “Україна”, який належить Рінату Ахметову.

Щодо рекламних колаборацій, то в акаунті, окрім позначок каналу “Україна”, є теги та рекламні пости брендів. Оскільки значна частина аудиторії Комаровського – мешканці РФ, то рекламодавці пропонують Комаровському просувати російські товари. Інколи такі товари зовсім не стосуються здоров’я, радше творчості для дітей. Хоча, можливо, і варто подякувати, що Комаровський ще не почав рекламувати російську вакцину “Спутнік”.

Що стосується залученості аудиторії, то в есемемників Комаровського є чіткий контент-план, оскільки на тиждень він публікує в середньому 11 постів. У середньому один пост отримує 72.4К лайків та 1 млн переглядів, якщо це відеоконтент. Високі показники з перегляду відео свідчать про те, що алгоритми інстаграму націлені на активне просування відеоконтенту. 

ВОЛОДИМИР ЗЕЛЕНСЬКИЙ – 9.2М

Президент активно будував свою політичну кампанію в соцмережах і досі тримається там на перших позиціях. Володимир Зеленський має 9.2М підписників. Битву першості виграв Комаровський між травнем та червнем цього року, коли акаунт Зеленського впав до 9.2М підписників, а підписники Комаровського подарували йому показник у 9.3М.

Хронологія активності Зеленського розвивалася так: у рік президентства в акаунту різко зросла кількість прихильників. Наприклад, станом на середину листопада 2019-го за інстаграмом Зеленського стежили близько 8.8М осіб. Піковий показник був у вересні 2020 року – дійшло майже до 9.6М, однак далі щось пішло не так. За рік інстрамного життя (з вересня 2020-го до вересня 2021-го) від Зеленського втекло близько 300 тисяч підписників. Щодня відписуються від кількох сотень до десятків тисяч осіб. Чому трапляються такі великі спади? Є дві причини: перша – молодих людей, які вперше збиралися на вибори, команда піарників змогла емоційно зачепити через інстаграм та “відосіки”. Але наразі молоді у своїй динамічній стрічці стає нудно лайкати та фоловити серйозні політичні пости Зеленського, де він у краватці з іншими дорослими вирішує дорослі справи. Молодь голосувала за веселощі й челенджі, а отримала політика і президента. Друга причина: зачищення “мертвих” та фейкових акаунтів, а в Зеленського їх назбиралася, дай Боже, понад третину (майже 38%). 

Отримані цифри з платформи з відстеження інфлюенсерів свідчать про те, що більшість прихильників Зеленського живуть в Україні – 63.7%. Цікаво, що п’ята частина його аудиторії (22%) живе в РФ. Така залученість росіян може свідчити про те, що вони пам’ятають російськомовного коміка Зеленського з “95 кварталу”, а не про те, що близько 2 млн росіян зацікавлені українською політикою. Хоча в кожного свої пристрасті. Окрім росіян, за Зеленським також підглядають білоруси (3,6%), казахи (2,8%) та 1% користувачів-“поляків”, цими фоловерами Зеленського можуть бути українці, які живуть у Польщі, але їм цікаво, що відбувається вдома.

Контент інстаграму Зеленського складається з постановних фотографій із різних офіційних урочистостей, де президент усміхнений та пахне успіхом. Другий тип контенту – фото із зустрічей з іншими особами, де Зеленський також серйозний та стриманий. І третій тип – фото, де є нейтральні сюжети або інші люди й де Зеленський, як в особистому щоденнику, викладає власні переживання або ж радіє перемозі українських спортсменів. Водночас найбільшу кількість лайків і переглядів набирають пости, де Зеленський відпочиває з псом або ж займається спортом. Наприклад, останнє “спортивне” фото набрало аж 441К лайків.

Цифри, зібрані аналітиками, свідчать про те, що в середньому за один пост із фото в інстаграмі Зеленський збирає 136.8К лайків, щодо відеоконтенту – майже 800К переглядів. Коментують пости в середньому 4.7К користувачів. есемемники президента готують близько п'яти постів на тиждень.

Щодо адміністрування сторінки в інсті акаунту президента, то у відкритих джерелах з аналітики аудиторії інфлюенсерів вдалося знайти контактні дані того, на кого зареєстровано акаунт. Звідти вдалося побачити, що за акаунтом закріплено корпоративну пошту бізнесу, який раніше належав президенту, – “95 квартал”: pr▓▓▓▓▓@kvartal95.com.

Інстаграм Зеленського, здається, чи не єдиний акаунт публічної особи, де не зустрінеш реклами або комерційних колаборацій з брендами.

КАТЯ ГОРОД – 6М

На третьому місці за кількістю аудиторії – кримчанка Катя Город, яка у своєму біо зазначає “🇷🇺 Москва/Крым”. З цього зрозуміло, що блогерка респектує окупації Криму і вважає його російським. З відкритих джерел відомо, що навесні 2021 року в блогерки був нік в інстаграмі @miss_kagor і вона активно співпрацювала з партією “Единая Россия”, яка підтримує Путіна. А потім перейменувалася і почала штучно нарощувати аудиторію.

Щодо аудиторії, то в попередні роки (листопад 2019-го – листопад 2020-го) блогерка тримала плато за кількістю підписників, а потім не обійшлося без масового накручування аудиторії. Лише за останній рік блогерка накрутила 5.5М аудиторії.

Аналіз аудиторії свідчить про те, що реальна аудиторія блогерки становить лише 20%, водночас фейкові акаунти перевалюють за 52%. Геолокаційно більшість підписників мешкає в Росії та Казахстані, українців лише 6,5%. Це не дивно, не всім під силу дивитися за проросійську блогерку з трешовим контентом.



У постах блогерка публікує власні фото з Криму та робить рекламні колаборації з російськими брендами: косметичним брендом, купальниками, місцевим меблевим бізнесом і навіть із брендом штор. Час від часу зізнається в любові до “Єдиної Росії”, наприклад у своєму пості, присвяченому виборам в РФ, блогерка зазначила, що “...люди голосовали за то, что им действительно близко и что ассоциируется у них со спокойствием и надеждами на будущее. Именно поэтому, на мой взгляд, “Единая Россия” показала в очередной раз уверенную победу”. З цього зрозуміло, що блогерка продовжує бути амбасадоркою Кремля в Криму. 

Окрім цього, блогерка ловить хайп на постах “чий Крим”, однак перед цим не забуває ставити локацію на пост “Крым, Россия”.

СОФІЯ СТУЖУК – 5.6М 

Посідає четверте місце за кількістю підписників в українському інстаграмі. Інстаграм Софії став популярним завдяки історіям про особисте життя та шкідливим порадам.

Стужук є прихильницею нетрадиційної медицини, домашніх пологів, перерваного сексуального акту, гурманкою з поїдання власної плаценти та відвертою антивакцинаторкою. Про всі ці експериментально-екстремальні досвіди блогерка ділиться зі своїми підписниками в інстаграмі. До прикладу, двох менших дітей блогерка народжувала вдома, водночас процес знімала на відео для інстаграму. Згодом Стужук зазнала булінгу за пропаганду домашніх пологів, оскільки в Рівному через домашні пологи померла жінка. Крім цього, у розпал коронавірусної епідемії Стужук виступала проти вакцинування і розповідала, що “ковід не страшніший за грип” і що “його створили ще у 2015 році” та інші байки, які поширюють в антивакцинаторському середовищі. Але потім щось пішло не так, і через наслідки ковіду помер її чоловік. Здавалося, що вона б мала одуматися, але ні. Блогерка і далі просувала меседжі, що вірус не страшний.

Показникам блогерки за типом аудиторії можна позаздрити: практично ідеальні в справжній живій аудиторії (70%) та незначний відсоток (13%) підозрілої аудиторії. Однак велика кількість реальних фоловерів у блогерки з таким контентом – це найбільший страх для прихильників доказової медицини, критичного мислення та здорового глузду. 

Є надія, що секрет масової підписки до блогерки полягає не в тому, що аудиторії цікавий її небезпечний контент, а саме в тому, що блогерка безперервно бере участь у “гівевеях” – розіграшах цінних подарунків серед аудиторії. З графіку помітно, що протягом першої хвилі пандемії Стужук кілька разів на місяць запускала конкурси та масові підписки. Однак з графіку зліва (червоний) помітно, що, щойно конкурси закінчувалися, аудиторія відписувалась. Якщо коротко, призолови розуміли, що їх намахували, а терпіти токсичний контент непросто.




Дані геолокації аудиторії свідчать, що 60% прихильників блогерки живуть на території РФ і лише 25% проживає в Україні.

У своєму інстаграмі блогерка публікує в середньому по три пости на тиждень. У більшості постів вона рекламує власний бізнес: онлайн-магазин одягу, косметику та простір “для медитації, кафе та б’юті-штук”. Окрім цієї реклами трапляються колаборації з готелем, який відомий тим, що в ньому “живуть” дельфіни. Зоозахисники закликають такий бізнес бути відповідальним, оскільки умови життя не є природними для тварин. 

Окрім цього, блогерка фотографується з дітьми та постить контент про приватні садочки. Цікаво, як власники цього бізнесу ставляться до того, що Софія виступає проти вакцинування? Наприклад, МОЗ наголошував, що в Україні всім дітям необхідно зробити щеплення для відвідування дитсадка. В середньому за один пост Стужук отримує 223 тис. лайків та 395 тис. переглядів, якщо це відеоконтент.

НАСТЯ КАМЕНСЬКИХ – 5.3М 

На п'ятому місці серед популярних українських інстаграмерів – акаунт співачки Насті Каменських. Українська зірка шоу-бізнесу за 10 років свого інстрамування наростила 5.3М підписників. Найактивніше Каменських фоловлять українські користувачі: 62% підписників з України, громадян РФ – 25%. 

Якщо роздивитися зростання аудиторії Каменських, то активне нарощування підписників тривало до серпня 2020 року (червона табличка зліва). У цей період помітно, що Настя брала участь у розіграшах та гівевеях. Спочатку співачка робила зачищення до 90 підписників (які теж були учасниками цього гівевея). А потім, після закінчення конкурсу, зачищала все під нуль. Від березня 2020 року таких розіграшів було чотири. Це помітно на синьому графіку справа. Після завершення конкурсів менеджери повертали реальних френдів назад.


У середньому есемемники співачки генерують 10 постів на тиждень. Контент Каменських складається з постановних фото, фото з відпочинку з чоловіком / друзями та коротких відео. У моніторинговий час потрапив пост про розіграш автівки BMW, саме такими постами Каменських і накручує підписників. Окрім цього, співачка активно публікувала рекламні колаборації з відомими брендами: ювелірного бізнесу, бренду окулярів, курсів з вивчення англійської мови та морозива. В середньому аудиторія блогерці залишає лише 4,3 тис. лайків та 505 тис. переглядів, якщо це відеоконтент. 

НАДЯ ДОРОФЄЄВА – 5М 

На шостому місці за популярністю – акаунт співачки Наді Дорофєєвої. Дорофєєва, як і Каменських, любить балуватися гівевеями, які намертво вбивають якість аудиторії. Також вона мала необережність купити накручування аудиторії на одну добу. Всього за ніч у співачки зросла кількість підписників на пів мільйона, а потім знову прийшла відписка. Здається хтось експериментував з накручуванням і зрозумів, що це просто вб'є якість охоплень, а отже доведеться показати рекламодавцям статистику з глухою аудиторією. За півтора року в акаунті Дорофєєвої проводилися розіграші з обов'язковою підпискою на спонсорів, про це свідчить синій графік з ямами. Тобто менеджери підчищали до потрібної кількості й після закінчення повертали підписку на місце.




Геолокація аудиторії свідчить про те, що лише половина фоловерів Дорофєєвої живе в Україні (54%), третина – в Росії (30%), трохи менше – в Казахстані (2,4%), Білорусі (2,3%) та Польщі (1%).

Дорофєєва не публікує постів з побажанням чудового настрою, як це робить Каменських. Можна пожартувати та сказати, що Дорофєєва любить гроші, оскільки більшість постів, які публікуються в її інстаграмі, мають рекламні колаборації. Наприклад, з мультибрендовим магазином одягу, відомим брендом алкоголю, брендом одягу, брендом спортивного одягу. В середньому за пост співачка отримує 89 тис. лайків та 420 тис. переглядів, якщо це відеоконтент.

МИХАЙЛО ПОПЛАВСЬКИЙ – 4.8М 

Акаунт Поплавського посідає сьоме місце за популярністю в українському сегменті інстаграму. Хайп, сексизм та кринж (тобто іспанський сором) – це якщо коротко дати опис того, чим займається Михайло Поплавський у соцмережах. Ясна річ, сам Поплавський не веде своїх соцмереж, однак точно в курсі, що там відбувається, оскільки є героєм відеороликів.

Показники підписників ректора швидше ростуть. Лише за місяць кількість підписників зросла на 1 млн. Спробуємо розібратись, у чому річ. Одна з причин – Поплавський не лише експлуатує студентів для виготовлення контенту та залучає студенток до знімання в сексистських відео для тіктоку, а й змушує залайкувати його інсту. У медіа також траплялися матеріали зі скрінами та документами, де адміністрація університету змушувала студентів лайкати, підписуватися та просувати акаунт Поплавського, а якщо відмовлялися – їх очікувало покарання у вигляді відрахування з університету. З рабством у Поплавського склалося не дуже: очікувані результати дали занадто повільне нарощування аудиторії. Тому менеджери одіозного ректора вдалися до гівевеїв та накручування фейкових підписників. Про це свідчить аналітика хронології підписок.

Синя вертикальна стрілка позначає, що в березні 2020 року в акаунт Поплавського ввірвалося злісне накручування підписників. До кінця 2020 року акаунт розкрутили до 1 млн. Цього було замало, тому есемемники вдалися до потворного способу, який гасить якісну аудиторію, – гівевеї. Поплавський розігрував автівки, техніку Apple та мільйон гривень. Ясна річ, що призолови всіляко під'єднувалися до цих акцій, тому допомогли набрати потрібну кількість підписників.

А потім призи діставалися до потрібних людей, і призолови відписувалися від акаунту. Тож графік підписок має такий гостро-хвилястий вигляд.

Щодо контенту, то у вересні в Поплавського він пройшов під знаком тіктоку. Ректор оголосив про запуск факультету тіктоку “без ЗНО, без оцінок та екзаменів”, а сесію необхідно складати кількістю переглядів на тікток-акаунті. До речі, журналісти ДМ виявили, що Поплавський зі своєю командою відверто намахали всіх брехнею щодо запуску факультету тіктоку. Якщо коротко, документів про створення тікток-факультету не існує, і ніхто з університету коментарі не дає. 

Тому есемемникам Поплавського можна лише позаздрити з вдалим просуванням проєкту, якого немає, а також із шаленим приростом аудиторії. 

Аналітика інстаграму показує, що за тиждень менеджери генерують близько 9,6 посту. Ці пости в середньому лайкають 90.3К підписників. Відео набирає в середньому 526 тис. переглядів.

АПАСНЫЙ – 4М 

На восьмому місці за популярністю – інстаграм гумористичного блогера з Донецька. Вадим Артемов перші ролики почав записувати для ютубу, паралельно почав вести інстаграм.

У середньому за один пост блогер отримує 205К лайків та 1.1М переглядів за відеоконтент. Генерує контент нечасто, в середньому шість постів на місяць. Контент розрахований на школярів, підлітків та дуже молоду аудиторію, оскільки автор пародіює ситуації зі школи, життя з батьками або початок стосунків з активним використанням нецензурної лайки. 

Щодо аудиторії, то 54% її становлять росіяни, і лише 30% – українці. Стосовно якості аудиторії, то аналітика свідчить про те, що 52% аудиторії є реальною, і близько 38% – акаунти накручені або ж фейкові.

АЛЕНА ВЕНУМ 4М 

На дев'ятому місці – українська відеоблогерка, яка вже зібрала 5.4М підписників на ютубі. Щодо інстаграму, то в блогерки там наразі 4М фоловерів. Геолокаційно 50% аудиторії блогерки мешкає в РФ, і лише чверть (25%) – в Україні.

Третина аудиторії (32%) має підозрілу активність. Це означає, що зазначені акаунти або фейкові, або “мертві”. І лише половина (47%) аудиторії є реальною. Аналітика зростання підписників та підписок свідчить про те, що блогерка під час пандемії була учасницею гівів та накручувала собі підписників.

Щодо контенту, то блогерка готує в середньому 1,7 посту на тиждень. Найчастіше публікує фотографії з чоловіком, а також фотографії доньки. Інстаграмерка також має рекламні колаборації з російським бізнесом, свіжий кейс: онлайн-марафон для очищення шкіри. Такий формат марафонів став популярним, коли під час пандемії коронавірусу скоротилися рекламні об'єми блогерів, тому вони запускали власні іменні марафони, щоб отримувати кошти не від рекламодавців, а від власних прихильників. Цей формат марафонів чудово прижився, тому його активно використовують для додаткових прибутків. Окрім б'юті-марафонів, блогерка також рекламує послуги російського банку, колаборацію з українською компанією туристичного бізнесу, мультибрендовий магазин одягу. В середньому блогерка збирає 200К лайків за один пост та 479К переглядів, якщо це відеоконтент.

ІВАНГАЙ – 3.8М 

Вдалині від гламурного та пафосного інстажиття до десятки топових блогерів вривається Івангай. Своє блогерство він починав на ютубі як летсплейник комп'ютерної гри “Майнкрафт”. Його ютуб налічував 17.7М підписників. Хоча в інстаграмі він має досить широку аудиторію, його блогерство в цій мережі дуже відносне, оскільки пости з'являються дуже рідко – раз на місяць або з довгою перервою. За один пост в інстаграмі Івангай отримує 223 тис. лайків та 350 тис. переглядів, якщо це відеоформат. Геолокаційно половина аудиторії Івангая живе в Росії (55%), і лише 35% – в Україні. Такий високий відсоток російських прихильників зумовлений тим, що в ютубі він є найпопулярнішим з відеоблогерів у рунеті. В інстаграмі Івангая лише 24 пости. Помітно, що жодного контент-плану чи рекламних колаборацій у нього нема. В постах опубліковано фото з друзями, селфі та фото з подорожей. Незважаючи на те що блогер усе життя радше орієнтувався на російськомовну аудиторію, інколи він публікує пости українською мовою. За його ж словами, блогер завів інстаграм лише для того, ютуб-прихильники могли тримати його в друзях на різних платформах. 

У кого вигідно замовляти рекламу?

Усе залежить від того, яку послугу / товар та який бюджет має рекламодавець. Також варто звернути увагу на два показники: AQS та ER. Ці показники простежують, наскільки якісна та залучена аудиторія в акаунту: AQS (Account Quality Score – оцінка якості акаунту) та ER (залученість аудиторії). Завдяки сервісу trendhero вдалося визначити AQS (оцінку якості акаунту). Якщо коротко, то система аналізувала показники та діяльність акаунту, враховували такі пункти:

  • залученість та якість аудиторії;
  • наявність розіграшів giveaway;
  • тип підписників;
  • тип коментарів;
  • поведінка аудиторії – падіння та зростання підписників за певний час. 

З цих усіх параметрів індекс AQS варіюється від 1 до 100, де що вищий бал, то якісніший акаунт, аудиторія та контент. Ці показники особливо корисними будуть для маркетологів, рекламодавців та уважної аудиторії, яка очікує отримувати контент, а не “гойдалки” з рекламою розкладу карт таро від броварської ворожки, китайських трусів розміром на кошенят та гівевеї з призами, яких не існує. Показник ER (Engagement Rate) відбиває, наскільки залучена аудиторія до контенту блогерів. Тут головними показниками є кількість лайків та коментарів у співвідношенні до кількості підписників. Що вищий цей показник, то краща взаємодія між аудиторією та контентом.

* Аналіз проводився за допомогою сервісу trendhero. До моніторингового періоду ввійшли 137 інстаграм-акаунтів, які мають понад 1 млн підписників і які сервіс визначив як найпопулярніші інстаграм-акаунти в Україні станом на жовтень 2021 року. Цифри, які відображено в матеріалі, відповідають статистиці, що надала платформа зі збору та аналізу інстаграм-акаунтів.

**Рекламний контент / колаборації та згадки брендів, які блогери позначали у своїх постах у вересні 2021 року.

Liked the article?
Help us be even more cool!