ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

На півдні знову активувалася "джинса"

05.02.2009, 00:30
55 матеріалів в лютому на півдні було опубліковано з порушенням журналістських стандартів, такі висновки зробила група експертів у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко, кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана, медіа-експерта Влада Маслова:Громадська організація «Інформаційний прес-центр» з 1 лютого  по 28 лютого проводила моніторинг кримських та одеських ЗМІ .

Крим:

Було виявлено 25 рекламних та замовлених матеріалів без маркування.

Покупцями інформації без грифу «реклама» були:

«Крымская газета» - 7

«Крымская правда» - 2

«Крымское время» - 9

«Первая крымская» - 6

«Севастопольская газета» - 1

«Крымское эхо» - 0

Таким чином, нийбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» у лютому виявилась газета «Кримськое время».

Експерти Вікторія Кондратська, Ольга Володченко, Валентин Карайван виявили такі|слідуючі| тенденції у газетах Криму:

Серед|на фоні| загального|спільного| збільшення рекламних матеріалів в кримських ЗМІ в лютому збільшилася і кількість немаркованих рекламних матеріалів. Активність виявляли|виявляли| лікеро-горілчані компанії, виробники лікувальних препаратів, народні цілителі.

Серед немаркованих іміджевих статтей звертають на себе увагу що претендують на актуальність – матеріали про ДАО «Чорноморнафтогаз», ВАТ «Криммолоко», ВАТ «Кримхліб». Актуальність їх в тому, що дійсно існують проблеми з|із| теплопостачанням, з|із| формуванням цін на продукти першої необхідності і їх якістю.

Політичну рекламу замовляли БЮТ, Партія Регіонів і партія «Союз|спілка|».

Проаналізувавши випуски інтернет-видання «Крымское эхо|ехо-камера|» в лютому, експерти прийшли до висновку, що воно віддзеркалює|відбиває| позицію політичної партії «Російський блок» і «Російської громадиКриму». Комерційної реклами в інтернет- виданні «Кримськє |ехо-камера|» в лютому не було.

Одеська область:

Було виявлено 30 рекламних статей та PR-матеріали без маркування:

політичної «джинси» – 15;

комерційної «джинси» –  15.

Політичні матеріали замовляли:

Блок Литвина – 2;

інші політичні сили та загальноукраїнські політики – 4;

місцеві політики – 9

Замовниками комерційної реклами були ТМ «Хортиця» (2 матеріали), «Укргазбанк» (1 матеріал), Bosch (1 матеріал) та інші комерційні структури  (11 матеріалів).

Лідером з публікації «джинси» у лютому стала «Вечірня Одеса» (10 статей). На другому місці – «Газета по-одеські» (6 матеріалів), потім «Одеські вісті» та «Час Ч» (по 4 матеріали), «Слово» (3), «Одеські вісті» (2), «Південь» (1).

Влад Маслов, голова правління ГО «Топ-медіа», незалежний медіа-експерт:

За результатами моніторингу в лютому можна констатувати подальше зменшення – в порівнянні з січнем – кількості замовних комерційних матеріалів, зокрема, від банків. Знизили активність і політики загальноукраїнського рівня. Натомість пожвавилися місцеві політики, які демонструють власну активність «у боротьбі з кризою» на тлі протиріччя у верховній владі.

Liked the article?
Help us be even more cool!