Методологія аналізу візуального контенту на фейсбуці українських онлайн-медіа
20.08.2019, 12:39
1. В рамках моніторингу аналізуються пости на офіційних сторінках онлайн-медіа у Фейсбуці. 2. Тривалість моніторингу - один тиждень3. Вибірка включає онлайн-медіа, які:
- Мають відкриті дані щодо редакції, відкриту контактну інформацію.
- Забезпечують загальним контентом, тобто матеріали не є вузькоспеціалізовані.
- Редакція розміщена в Україні.
4. До моніторингу увійшли офіційні ФБ-сторінки таких медіа: Обозреватель, Сегодня, 24 канал, ТСН, Страна, УП, РБК-Україна, УНІАН, Гордон, Новое Время (М), Ліга (М), Укрінформ (М), Дзеркало тижня (М), Цензор (М), Тиждень (М), Інтерфакс (М).В дружках зазначена літера М біля тих ЗМІ, що підписали меморандум.
5. Показники, які фіксували експерти ІМІ:
- кількість чоловіків
- кількість жінок
- кількість фото, де зображені жінки та чоловіки
- кількість абстрактних картинок
- кількість матеріалів без візуального контенту
- кількість матеріалів з відео-контентом
- кількість матеріалів з натовпом осіб
6. До моніторингу не входили пости, які мали: лише відео-ролики без лінкування на статтю, репост фото, репост постів інших ресурсів, фото з посиланням на інстаграм інших акаунтів, відеостріми з подій( які знімали сммники сторінки), фото з місця подій без посилання на статтю.
Liked the article?
Help us be even more cool!
Help us be even more cool!