1. В рамках моніторингу аналізуються пости на офіційних сторінках онлайн-медіа у Фейсбуці. 

2. Тривалість моніторингу – один тиждень

3. Вибірка включає онлайн-медіа, які:

  • Мають відкриті дані щодо редакції, відкриту контактну інформацію.
  • Забезпечують загальним контентом, тобто матеріали не є вузькоспеціалізовані.
  • Редакція розміщена в Україні.

4. До моніторингу увійшли офіційні ФБ-сторінки таких медіа: Обозреватель, Сегодня, 24 канал, ТСН, Страна, УП, РБК-Україна, УНІАН, Гордон, Новое Время (М), Ліга (М), Укрінформ (М), Дзеркало тижня (М), Цензор (М), Тиждень (М), Інтерфакс (М).В дружках зазначена літера М біля тих ЗМІ, що підписали меморандум.

5. Показники, які фіксували експерти ІМІ:

  • кількість чоловіків
  • кількість жінок
  • кількість фото, де зображені жінки та чоловіки
  • кількість абстрактних картинок
  • кількість матеріалів без візуального контенту
  • кількість матеріалів з відео-контентом
  • кількість матеріалів з натовпом осіб

6. До моніторингу не входили пости, які мали: лише відео-ролики без лінкування на статтю, репост фото, репост постів інших ресурсів, фото з посиланням на інстаграм інших акаунтів, відеостріми з подій( які знімали сммники сторінки), фото з місця подій без посилання на статтю.