ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Методологія аналізу візуального контенту на фейсбуці українських онлайн-медіа

20.08.2019, 12:39
1. В рамках моніторингу аналізуються пости на офіційних сторінках онлайн-медіа у Фейсбуці. 2. Тривалість моніторингу - один тиждень3. Вибірка включає онлайн-медіа, які:
  • Мають відкриті дані щодо редакції, відкриту контактну інформацію.
  • Забезпечують загальним контентом, тобто матеріали не є вузькоспеціалізовані.
  • Редакція розміщена в Україні.

4. До моніторингу увійшли офіційні ФБ-сторінки таких медіа: Обозреватель, Сегодня, 24 канал, ТСН, Страна, УП, РБК-Україна, УНІАН, Гордон, Новое Время (М), Ліга (М), Укрінформ (М), Дзеркало тижня (М), Цензор (М), Тиждень (М), Інтерфакс (М).В дружках зазначена літера М біля тих ЗМІ, що підписали меморандум.

5. Показники, які фіксували експерти ІМІ:

  • кількість чоловіків
  • кількість жінок
  • кількість фото, де зображені жінки та чоловіки
  • кількість абстрактних картинок
  • кількість матеріалів без візуального контенту
  • кількість матеріалів з відео-контентом
  • кількість матеріалів з натовпом осіб

6. До моніторингу не входили пости, які мали: лише відео-ролики без лінкування на статтю, репост фото, репост постів інших ресурсів, фото з посиланням на інстаграм інших акаунтів, відеостріми з подій( які знімали сммники сторінки), фото з місця подій без посилання на статтю.

Liked the article?
Help us be even more cool!