ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Лише три матеріали в дніпропетровській пресі були опубліковані з порушенням стандартів

05.12.2008, 00:30
 Про це свідчать результати моніторингу публікацій дніпропетровської преси громадською організацією Центр підтримки демократичних журналістських ініціатив. Моніторинг проводився з 1 по 30 грудня, під час якого експерти оцінювали сумнівні публікації у 5 виданнях Дніпропетровська.

Експерти

:- Анна Курнацька, Запорізький прес-клуб;

- Тетяна Хітрова, кандидат філологічних наук, доцент, завідувачка кафедри теорії і практики журналістики Інституту журналістики і масових комунікацій Класичного приватного університету;

визначили:

Три матеріали, відібраних під час моніторингу, і де експерти одноголосно зафіксували явні порушення стандартів актуальності, значущості та збалансованості, були замовлені партією „Єдиний центр”, партією „Фронт змін” та страховою компанією „Провідна”.

Найбільше „джинси” розмістили:

Днепр вечерний (щоденна)                                           1

Горожанин                                                                       1

Свое мнение                                                                   1

Лица                                                                                 0

Вечерний город – Днепропетровск                               0

Аналіз і тенденції:

Експерт Анна Курнацька відзначає: „Ситуація з „джинсою” змінилася так стрімко, що на думку спадає лише те, що причиною цього є економічна і політична кризи в країні”.

Експерт Тетяна Хітрова теж вважає, що „причиною такого стрімкого зменшення кількості „джинси” є економічна криза, яка змінила рекламні пріоритети. Подібна ситуація, скоріше за все буде лише поглиблюватися”.

На думку Директора Центру підтримки демократичних журналістських ініціатив Олега Богуславського „така оптимістична картина стосовно „джинси” в пресі Дніпропетровська скоріше за все викликана такими чинниками:

-          економічна криза в країні змінила рекламні бюджети багатьох бізнесових структур, що миттєво відбилося і на кількості „білої”(маркованої) реклами, і на кількості публікацій без відповідного маркування,

-          створення парламентської коаліції звело до мінімуму перспективу дочергових парламентських виборів, а тому політичним партіям поки що немає сенсу витрачати гроші на саморекламу

Проте, треба думати, що така ситуація буде динамічно продовжуватися протягом всього 2009 року, що, скоріше за все приведе не тільки до перерозподілу рекламного ринку, а й імовірного зникнення деяких видань”. 

Проект здійснюється за сприяння Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні. Моніторинг друкованих видань буде продовжуватися і надалі.

 

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!